קיט חיבור למקרר Siemens

קיט חיבור למקרר Siemens סימנס

קיט חיבור KS39ZAL00
בקרו בחנות המותג של SIEMENS
היה הראשון לדרג

לקבלת הצעה פנו אלינו או חייגו 1-700-70-80-89

אחריות היבואן הרשמי

משתתף בהטבות:

זמין במלאי

קיטר חיבור למקרר מבית Siemens

למפרט המלא

יבואן
רשמי
אחריות של היבואן הרשמי בישראל
טרם דורג
קנייה בטוחה
6-10 ימי עסקים
36 תשלומים
עדכונים שוטפים
משתתף במבצע
יבואן רשמי

קיט חיבור למקרר Siemens דגם קיט חיבור KS39ZAL00

קיטר חיבור למקרר מבית Siemens

תנאי אחריות

לאסטפרייס מ.ח.אריה הינו משווק מורשה מטעם היצרן והיבואן בישראל BSH.

הקפידו לרכוש באתר מורשה הזכאי ותהנו מהרחבת אחריות.

אחריות מלאה לשנה על ידי BSH - ברשת תחנות השירות CSB.

- לתנורים בנוים, מדיחים, מייבשים ומכונות כביסה פתח חזית ניתן להרחיב אחריות בתוספת 199 שח מול השירות במעמד ההתקנה בשנתיים נוספות - סה"כ 3 שנות אחריות מלאה.

- מקררים מבית SIEMENS: אחריות מלאה לשנה + 9 על המדחס ללא תוספת תשלום!

- עלות התקנה של מייבשי כביסה 50 ש"ח

- רוכשים מכונות כביסה בעלות מנוע ללא פחים ונהנים מ10 שנות אחריות על המנוע ללא תוספת תשלום!


תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן - נותן האחריות למוצר זה.
יתרון חשוב: אחריות היבואן הרשמי! לאסטפרייס הינה משווק מורשה מטעם היבואן וברכישת מוצר זה תיהנו מאחריות היבואן הרשמי.
קיט חיבור למקרר Siemens סימנס אצלכם עד 8/2/2022 (כ- 10 ימי עסקים).

תנאי הובלה ושינוע מוצרים משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום. כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות. שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.

אחריות ומימוש לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.

התקנה או הרכבה בבית הלקוח במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.

הפייבוריטים שלנו


פנייה מהירה

שאלה? בקשה? הערה? אנחנו כאן! ונשמח להשיב לכל פנייה ביום העסקים הקרוב.

זה הזמן להצטרף לרשימת התפוצה

במשלוח הטופס אני מסכים לקבל לכתובת המייל שלי פרסומות ועדכונים מאתר לאסטפרייס.