מרכז השירות והתמיכה

שליחת פנייה לביטול עסקה

תנאים לביטול עסקה ביטול העסקה יתאפשר עפ"י התנאים הבאים.

לפני שתבטלו, מזמינים אתכם לפנות אלינו. ואם בכל זאת תחליטו להמשיך, מלאו את פרטי הבקשה ואנו ניקח את זה משם.
  • במסגרת 14 ימי עסקים כמוגדר בחוק להגנת הצרכן.
  • המוצר בהזמנה אינו בגדר "הזמנה מיוחדת", או "מוצרים פסידים".
  • הזיכוי יינתן בטווח זמן סביר שלא יעלה על 7 ימי עסקים מרגע שהתקבל ונבדק במחסנינו.
  • עפ"י חוק הגנת הצרכן, בגין ביטול העסקה תחוייב בשיעור של 5% משווי העסקה או 100 ש"ח - הנמוך מביניהם.
  • בגין ביטול עסקה עקב פגם במוצר, ניתן לבטל את העסקה ללא חיוב דמי ביטול.
לצפייה בתנאים המלאים לחצו כאן

בקשה לביטול עסקה השלימו את הפרטים בטופס הבקשה. המשך הטיפול ייעשה במחלקת שירות הלקוחות ביום העסקים הבא.

שעות פעילות שירות הלקוחות את הקניות אפשר להמשיך 24/7 באתר. אבל ברגעים האלה שבהם אתם צריכים מעט עזרה - אנחנו כאן בשבילכם! (המענה הטלפוני ניתן בשעות הפעילות מטה בלבד)

1-700-70-80-89 א'-ה' בין השעות 9:00-18:00 שישי בין השעות 9:00-13:00 ערבי חג בין השעות 9:00-13:00 מועדון החברים של לאסטפרייס הפלוס

לאסטפרייס LastPrice לשירותך

הסניפים שלנו

סניף ראשי ואולם תצוגה - חיפהשד' המגינים 5, חיפה
1-700-70-80-89 (שלוחה 8)
נק' שירות ותשלום - תל אביבנחלת יצחק 18, קניון "מגדלי תל אביב", תל אביב
1-700-70-80-89 (שלוחה 9)
מחסן ראשי - חיפהשד' הפלי"ם 2, חניון "חלונות הסיטי", חיפה
איסופים אשר לוקטו ב-SMS בלבד

טלגרם
פייסבוק
Google
אינסטגרם
YouTube

פנייה מהירה

שאלה? בקשה? הערה? אנחנו כאן! ונשמח להשיב לכל פנייה ביום העסקים הקרוב.

זה הזמן להצטרף לרשימת התפוצה

במשלוח הטופס אני מסכים לקבל לכתובת המייל שלי פרסומות ועדכונים מאתר לאסטפרייס.