מרכז השירות והתמיכה
שליחת פנייה לביטול
כאן לשירותכם
זמינים עבורכם במגוון ערוצים.תנאים לביטול עסקה ביטול העסקה יתאפשר עפ"י התנאים הבאים.
לפני שתבטלו, מזמינים אתכם לפנות אלינו. ואם בכל זאת תחליטו להמשיך, מלאו את פרטי הבקשה ואנו ניקח את זה משם.
- הדרך היעילה ביותר לבטיול עסקה היא באמצעות מילוי טופס דיגיטלי לביטול עסקה המוצג בעמוד זה
- ניתן לבטל עסקה גם בכתב לכתובת המצוינת בעמוד זה בציון שם מלא ומס ת.ז
- ניתן לבטל עסקה גם מול מוקד השירות שלנו בציון שם מלא ומספר הזמנה
- ביטול העסקה ייעשה במסגרת 14 ימי ההודעה כפי שהוגדר בחוק הגנת הצרכן
- המוצר בהזמנה אינו בגדר "הזמנה מיוחדת", או "מוצרים פסידים".
- הזיכוי יינתן בטווח זמן סביר שלא יעלה על 7 ימי עסקים מרגע שהתקבל ונבדק במחסנינו.
- עפ"י חוק הגנת הצרכן, בגין ביטול העסקה תחוייב בשיעור של 5% משווי העסקה או 100 ש"ח - הנמוך מביניהם.
- בגין ביטול עסקה עקב פגם במוצר, ניתן לבטל את העסקה ללא חיוב דמי ביטול.
בקשה לביטול עסקה השלימו את הפרטים בטופס הבקשה. המשך הטיפול ייעשה במחלקת שירות הלקוחות ביום העסקים הבא.
תמיכה טכנית
בעיות נפוצות עם פתרון פשוט. פשוט. פשוט.
נתקלתי בשגיאה בסל הקניות
נסו לבצע כניסה מחודשת לאתר באמצעות לחיצה כאן.
שכחתי סיסמא
שחזור סיסמא באופן מהיר באמצעות לחיצה כאן.
תמיכה טכנית
לכל בעיה אחרת ניתן לפנות אלינו באמצעות פנייה או במייל בכתובת [email protected].