מרכז השירות והתמיכה

שליחת פנייה לביטול

כאן לשירותכם

זמינים עבורכם במגוון ערוצים.

תנאים לביטול עסקה ביטול העסקה יתאפשר עפ"י התנאים הבאים.

לפני שתבטלו, מזמינים אתכם לפנות אלינו. ואם בכל זאת תחליטו להמשיך, מלאו את פרטי הבקשה ואנו ניקח את זה משם.
  • הדרך היעילה ביותר לבטיול עסקה היא באמצעות מילוי טופס דיגיטלי לביטול עסקה המוצג בעמוד זה
  • ניתן לבטל עסקה גם בכתב לכתובת המצוינת בעמוד זה בציון שם מלא ומס ת.ז
  • ניתן לבטל עסקה גם מול מוקד השירות שלנו בציון שם מלא ומספר הזמנה
  • ביטול העסקה ייעשה במסגרת 14 ימי ההודעה כפי שהוגדר בחוק הגנת הצרכן
  • המוצר בהזמנה אינו בגדר "הזמנה מיוחדת", או "מוצרים פסידים".
  • הזיכוי יינתן בטווח זמן סביר שלא יעלה על 7 ימי עסקים מרגע שהתקבל ונבדק במחסנינו.
  • עפ"י חוק הגנת הצרכן, בגין ביטול העסקה תחוייב בשיעור של 5% משווי העסקה או 100 ש"ח - הנמוך מביניהם.
  • בגין ביטול עסקה עקב פגם במוצר, ניתן לבטל את העסקה ללא חיוב דמי ביטול.
לצפייה בתנאים המלאים לחצו כאן

בקשה לביטול עסקה השלימו את הפרטים בטופס הבקשה. המשך הטיפול ייעשה במחלקת שירות הלקוחות ביום העסקים הבא.

שעות פעילות במוקד השירות את הקניות אפשר להמשיך 24/7 באתר. אבל ברגעים האלה שבהם אתם צריכים מעט עזרה - אנחנו כאן בשבילכם! (המענה הטלפוני ניתן בשעות הפעילות מטה בלבד)

אנחנו לשירותכם 1-700-70-80-89 א'-ה' בין השעות 9:00-17:00 שישי בין השעות 9:00-13:00 ערבי חג בין השעות 9:00-13:00

תמיכה טכנית

בעיות נפוצות עם פתרון פשוט. פשוט. פשוט.
נתקלתי בשגיאה בסל הקניות

נסו לבצע כניסה מחודשת לאתר באמצעות לחיצה כאן.

שכחתי סיסמא

שחזור סיסמא באופן מהיר באמצעות לחיצה כאן.

תמיכה טכנית

לכל בעיה אחרת ניתן לפנות אלינו באמצעות פנייה או במייל בכתובת [email protected].

לאסטפרייס LastPrice לשירותך

איפה אנחנו?

מחסן ראשי - טירת כרמלא.ל. מוצקין 9, טירת כרמל
איסופים אשר לוקטו ב-SMS בלבד
משרדיםבית לאסטפרייס
א.ל. מוצקין 9, טירת כרמל
ללא קבלת קהל
כתובת למשלוח מכתביםרוז'נסקי מרדכי 14, ראשון לציון
מיקוד 7574518

חזרה למעלה

זה הזמן להצטרף לרשימת התפוצה

במשלוח הטופס אני מסכים לקבל לכתובת המייל שלי פרסומות ועדכונים מאתר לאסטפרייס.