מרכז השירות והתמיכה
שליחת פנייה לביטול

בזכותכם, זכינו בפרס השירות וחווית הלקוח
עפ"י סקר משתמשים שנערך ע"י מכון קנטאר (2022)
כאן לשירותכם
זמינים עבורכם במגוון ערוצים.תנאים לביטול עסקה ביטול העסקה יתאפשר עפ"י התנאים הבאים.
לפני שתבטלו, מזמינים אתכם לפנות אלינו. ואם בכל זאת תחליטו להמשיך, מלאו את פרטי הבקשה ואנו ניקח את זה משם.
- במסגרת 14 ימים כמוגדר בחוק להגנת הצרכן.
- המוצר בהזמנה אינו בגדר "הזמנה מיוחדת", או "מוצרים פסידים".
- הזיכוי יינתן בטווח זמן סביר שלא יעלה על 7 ימי עסקים מרגע שהתקבל ונבדק במחסנינו.
- עפ"י חוק הגנת הצרכן, בגין ביטול העסקה תחוייב בשיעור של 5% משווי העסקה או 100 ש"ח - הנמוך מביניהם.
- בגין ביטול עסקה עקב פגם במוצר, ניתן לבטל את העסקה ללא חיוב דמי ביטול.
בקשה לביטול עסקה השלימו את הפרטים בטופס הבקשה. המשך הטיפול ייעשה במחלקת שירות הלקוחות ביום העסקים הבא.
תמיכה טכנית
בעיות נפוצות עם פתרון פשוט. פשוט. פשוט.
נתקלתי בשגיאה בסל הקניות
נסו לבצע כניסה מחודשת לאתר באמצעות לחיצה כאן.
שכחתי סיסמא
שחזור סיסמא באופן מהיר באמצעות לחיצה כאן.
תמיכה טכנית
לכל בעיה אחרת ניתן לפנות אלינו באמצעות פנייה או במייל בכתובת [email protected].
