מרכז השירות והתמיכה

שליחת פנייה לביטול

Bravo 2022
בזכותכם, זכינו בפרס השירות וחווית הלקוח עפ"י סקר משתמשים שנערך ע"י מכון קנטאר (2022)

כאן לשירותכם

זמינים עבורכם במגוון ערוצים.

תנאים לביטול עסקה ביטול העסקה יתאפשר עפ"י התנאים הבאים.

לפני שתבטלו, מזמינים אתכם לפנות אלינו. ואם בכל זאת תחליטו להמשיך, מלאו את פרטי הבקשה ואנו ניקח את זה משם.
  • במסגרת 14 ימים כמוגדר בחוק להגנת הצרכן.
  • המוצר בהזמנה אינו בגדר "הזמנה מיוחדת", או "מוצרים פסידים".
  • הזיכוי יינתן בטווח זמן סביר שלא יעלה על 7 ימי עסקים מרגע שהתקבל ונבדק במחסנינו.
  • עפ"י חוק הגנת הצרכן, בגין ביטול העסקה תחוייב בשיעור של 5% משווי העסקה או 100 ש"ח - הנמוך מביניהם.
  • בגין ביטול עסקה עקב פגם במוצר, ניתן לבטל את העסקה ללא חיוב דמי ביטול.
לצפייה בתנאים המלאים לחצו כאן

בקשה לביטול עסקה השלימו את הפרטים בטופס הבקשה. המשך הטיפול ייעשה במחלקת שירות הלקוחות ביום העסקים הבא.

שעות פעילות ושירות טלפוני את הקניות אפשר להמשיך 24/7 באתר. אבל ברגעים האלה שבהם אתם צריכים מעט עזרה - אנחנו כאן בשבילכם! (המענה הטלפוני ניתן בשעות הפעילות מטה בלבד)

אנחנו לשירותכם 1-700-70-80-89 א'-ה' בין השעות 9:00-18:00 שישי בין השעות 9:00-13:00 ערבי חג בין השעות 9:00-13:00

תמיכה טכנית

בעיות נפוצות עם פתרון פשוט. פשוט. פשוט.
נתקלתי בשגיאה בסל הקניות

נסו לבצע כניסה מחודשת לאתר באמצעות לחיצה כאן.

שכחתי סיסמא

שחזור סיסמא באופן מהיר באמצעות לחיצה כאן.

תמיכה טכנית

לכל בעיה אחרת ניתן לפנות אלינו באמצעות פנייה או במייל בכתובת [email protected].

לאסטפרייס LastPrice לשירותך

איפה אנחנו?

מחסן ראשי - חיפהשד' הפלי"ם 2, חניון "חלונות הסיטי", חיפה
איסופים אשר לוקטו ב-SMS בלבד
משרדיםשד' הפלי"ם 2, בניין ברוש, קומה 0
ללא קבלת קהל
כתובת למשלוח מכתביםרוז'נסקי מרדכי 14, ראשון לציון
מיקוד 7574518

פנייה מהירה

שאלה? בקשה? הערה? אנחנו כאן! ונשמח להשיב לכל פנייה ביום העסקים הקרוב.

זה הזמן להצטרף לרשימת התפוצה

במשלוח הטופס אני מסכים לקבל לכתובת המייל שלי פרסומות ועדכונים מאתר לאסטפרייס.