.jpg)
Haier (האייר)
Haier הינה מעצמת מוצרי חשמל הפעילה במגוון רחב של קטגוריות: מזגנים, מקררים, מסכי טלוויזיה, מכונות ומייבשי כביסה, תנורים, כיריים ועוד. Haier הוקמה לפני 40 שנה (1984) ומדורגת כמותג מוצרי החשמל הנמכר ביותר בעולם כבר 15 שנים ברציפות (ע"פ חברת המחקר Euromonitor). מוצרי Haier נמכרים ביותר מ-165 מדינות, עם 138 מפעלי ייצור. החברה הנפיקה בהצלחה 4 חברות בורסאיות ומחזיקה בכ-16,000 פטנטים בלעדיים ושלל פרסים נחשבים בתחום החדשנות, האיכות והעיצוב. למותג Haier שלושה ערכי ליבה המתווים את פעילותו מהייצור ועד לשיווק: איכות, חדשנות ועיצוב. כמו כן, ב - Haier עובדים על פי מודל Rendanheyi ששם את הצרכן הסופי וצרכיו במקום הראשון. אחד ממרכיבי הליבה של המודל הוא הביטוי "אפס מרחק מהצרכן/משתמש". העובדים נדרשים להתחשב בכל שלבי הפיתוח בצרכיו של הצרכן הסופי, לספק עבורו ערך ולהשאיר אותו בחזית בכל עת. מוטו המותג הינו - בלי משתמשים/צרכנים, אין עובדים. אין זה מקרה שנשיא ומנכ"ל Haier לשעבר, ז'נג רוימין (Zhang Ruimin), אשר הוביל את פריצתה והפיכתה לענק בינלאומי, נבחר כאחד מ-50 המנהיגים הגדולים ביותר בעולם (מרץ 2014). יבואנית מוצרי החשמל הוותיקה ניופאן משווקת את המותג Haier משנת 2007.
