- ראשי
- מוצרי חורף
- חימום חדר האמבטיה
- תנור אמבטיה אינפרא Cobra קוברה
תנור אמבטיה אינפרא Cobra קוברה
98745
|מבית Cobra
אזל במלאי
מיועד לתליה על הקיר בחדר אמבטיה או בחדר ילדים
בטיחותי ועומד בדרישות התקן הבינלאומי החדש.
הפעלה באמצעות חוט משיכה
הספק: 1500W
3 גופי חימום מקוורץ
שלוש דרגות חום
למפרט המלא

גוף חימום קוורץ
כדי לחמם את חדר האמבטיה קיימות מספר שיטות. החל בחימום תחת הרצפה, על ידי מערכות חימום מרכזיות, או באמצעים חשמליים. באמצעות מחממים לחדר האמבטיה חשמליים חוסכים חשמל, ומתאימים בקלות את הטמפרטורה הרצויה לחלל. קיימות מספר שיטות חימום. בכל השיטות נהוג לתלות את האביזר בגובה מעל גובה ראש (בטיחות בחשמל במיוחד באזורים רטובים). מפזר חום - מכשיר המפיק אוויר חם באמצעות מאוורר קטן ובו גוף חימום. האוויר מתייבש ומתחמם חימום איטי ולא ממוקד. תנור חימום עם גוף ספירלי - התנורים של "פעם" מחממים מהר וממוקד, אולם רבים יגידו שאינם אסתטיים. תנור חימום עם גוף קוורץ- כמו התנור עם הגוף הספירלי , תנור תלוי המפיק חום ממוקד (גופי החימום יהפכו כתומים ) הגופים עדינים מאד עלולים להישרף, וגם להישבר מכל תזוזה.
1500 W
הספק תנור החימום בוואט מספק מידע גם כמה חשמל הוא צורך וגם על יכולות החימום שלו . אין קסמים .... מכשיר של 1500 וואט לא יחמם כמו מכשיר של 2500 וואט ץ. במיוחד לא אם מדובר באותה שיטה. תנורים סביב 2000 וואט מכל הסוגים מתאימים לחדרי אמבטיה ישראליים של 4 מ"ר. בממוצע.
כולל אפשרות תלייה
מרבית מכשירי החשמל לחדרי האמבט כמחייבים אפשרות תלייה. גם בגלל נושא הבטיחות בחשמל, וגם בגלל הנוחות. אם לא קיימת אפשרות תלייה בדקו היטב היכן וכיצד אתם ממקמים את המכשיר.
תנור אמבטיה אינפרא Cobra מדגם 98745
תיאור המוצר
מיועד לתליה על הקיר בחדר אמבטיה או בחדר ילדים
בטיחותי ועומד בדרישות התקן הבינלאומי החדש.
הפעלה באמצעות חוט משיכה
3 גופי חימום מקוורץ
שלוש דרגות חום
הספק
דרגת חום 1: 500 [W]
דרגת חום 2: 1000 [W]
דרגת חום 3: 1500 [W]
מידות המוצר
רוחב: 54 ס"מ
אורך: 13 ס"מ
גובה: 11 ס"מ
אורך כבל ההזנה: 145 ס"מ
תנאי האחריות תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן.
אחריות 12 חודשים על ידי אוהב ציון בע"מ (אין אחריות לגזיבואים)
הוראות הרכבה לריהוט גן ניתן למצוא בקישור https://www.bica.eu/assembly-instructions/
תנאי אחריות לבריכות ג'קוזי:
- גוף בריכה 6 חודשים
- מערכת חשמל 12 חודשים
תנאי אחריות לגרילים:
- אחריות מלאה ל- 12 חודשים תינתן על כל הדגמים של הגרילים, האחריות כוללת החלפת חלפים לא תקינים וביקור טכנאי במידת הצורך ללא תשלום.
- אחריות מורחבת ל- 24 חודשים נוספים הינה למגוון הדגמים מסדרת REBEL ומסדרת CHEF למעט סדרות CHEFSMART ו- SILVER
*האחריות ל- 24 חודשים נוספים הינה על מערכת הגז של הגריל (מוביל גז, שסתומים, מבערים (באחריות החברה להחליף כל חלק במערכת הגז ללא חיוב כאשר לקוח ישלם רק עלות ביקור טכנאי 300₪) *במקרה של קריאת סרק, בעיה לא בגריל אלא הרכבה או תפעול לקויים (או אי נוכחות של הלקוח במועד שתואם), יגבו דמי קריאת שירות בסך של 300 שח.
במקרים הבאים האחריות אינה מכסה ויגבה תשלום על עלות הביקור ועל החלפים:
- שבר מכל סוג שהוא
- תקלות שנובעות מהרכבה לקויה
- שימוש שאינו בהתאם להוראות השימוש של היצרן
- נזק שנגרם בעקבות שריפת שומנים
- נזקי מזג אויר
- נזקי צבע וחלודה אשר אינם פוגעים בתפקוד הגריל.
- בלאי של רשתות הצליה
- אם בוצע שינוי כלשהוא במכשיר
- אם המכשיר טופל שלא ע"י טכנאי מוסמך מטעם היבואן.
איסוף עצמי: המוצר יהיה זמין לאיסוף 2 ימי עסקים ממועד קבלת שובר הרכישה במייל ולמשך 30 יום.
יש להגיע עם שובר ההזמנה מודפס ועם תעודת זהות של בעל ההזמנה. איסוף עצמי ניתן לביצוע בכל יום ג' בין השעות 9:00-15:00 כתובת: רח' המלאכה 3 אזור התעשייה הרטוב א', (ליד בית שמש)
משלוח וזמני אספקה מיוחדים:
למעט לאזורים הבאים:
*** הובלה עד הבית ליישובי בקעת הירדן, רמת הגולן והסביבה:
זמן אספקה לאזורים אלו: 10-14 ימי עסקים ממועד קבלת ה-הזמנה במייל.
*** אילת, הערבה, מצפה רמון, ים המלח והסביבה:
זמן אספקה לאזורים אלו: 10-14 ימי עסקים ממועד קבלת ה-הזמנה במייל.
*** הובלה עד הבית מעבר לקו הירוק:
תוספת לעלות הובלה רגילה: 249 ₪
זמן אספקה לאזורים אלו: 10-14 ימי עסקים ממועד קבלת ה-הזמנה במייל.
*** קומה 3 ומעלה בבניין ללא מעלית או שהמוצר אינו נכנס במעלית:
תוספת לעלות הובלה רגילה: 50 ₪ לכל קומה.
תנאי הובלה ושינוע מוצרים
משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום.
כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות.
שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.
אחריות ומימוש
לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
התקנה או הרכבה בבית הלקוח
במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
הפייבוריטים שלנו
פסולת אלקטרונית
כל הפרטים מטה.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
*המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") אינו מהווה סכנה בריאותית או סביבתית המונעת פינויו (למשל גז שנפלט ממקרר, או תנור חלוד מאד שלא ניתן לפנותו באמצעים רגילים).
*על המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") להיות מנותק מזרם החשמל, המים, הגז, או כל חיבור קבוע אחר.
*על המוצר להיות מוכן לפינוי.
*לא ניתן לפנות מוצרים המחייבים פינוי בהובלה חריגה, כמו מנוף, או במקרה של פירוק דלתות מקרר שאינו עובר בדלת. במצבים אלה תחול חובת תשלום על הצרכן.
כל האמור לעיל כפוף לחוק בטיפול פסולת אלקטרונית וסוללות התשע״ה 2012.
מכשירי חימום או קירור- מקררים, מקפיאים, מכשירי אדים, קולטי לחות, משאבות חום, מכשירי הסקה.
מכשירי אלקטרוניקה- מסכים, צגים, מכשירים הכוללים מסכים ששטחם גדול מ-100 סמ״ר לרבות טלויזיות, מסגרות דיגיטליות, צגים למחשבים ניידים.
מכשירי חשמל גדולים- צלע אחת ארוכה מ-50 ס״מ.
מכשירי חשמל המשמשים לבישול או חימום מזון- תנורים חשמליים, כיריים חשמליות, מיקרוגלים.
מכשירים נוספים לבית- מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים.
שוב נציין כי החובה שלכם היא לעדכן את השירות שלנו בכך שאתם מבקשים איסוף ופינוי הפסולת, ולעמוד באופן ברור בכל התנאים שהוצגו
מתחייבים למחיר הנמוך

1. מצאתם הצעה טובה יותר? חשוב לנו לדעת!
2. צרפו את הלינק של אותה הצעה בטופס הבא
3. אנחנו מתחייבים להצעה טובה יותר* כי המחיר הוא לאסטפרייס!