- ראשי
- עולם הקפה
- אביזרים לקפה
- מגירה לאחסון 40 קפסולות אספרסו וקפה BergHOFF ברגהוף
מגירה לאחסון 40 קפסולות אספרסו וקפה BergHOFF ברגהוף
לזמן מוגבל רק 99 ₪
179 ₪
(45% חסכון)
99 ₪

עשוי פלדת אל-חלד
אפשר להעמיד את המכונה על משטח בבטחה
המגירה נפתחת במהירות ובנוחות
חוסך מקום על השיש
במגירה 4 טורים לאחסון הקפסולות
מתאים גם למשרדים שיש מכונת קפה
מגיע באריזת מתנה מרהיבה
למפרט המלא


אחר
בעולם הקפה הבלתי נגמר ניתן למצוא אביזרים חיצוניים שנועדו להקל ולהועיל לנו. החל מדוחסנים, מעמדים, כדים ועוד...
מתקן ל - 40 קפסולות מגירה BergHOFF דגם RNG114
עשוי פלדת אל-חלד בצבע אפור
החלק העליון משולב בסיליקון קשיח שחור
בחלק התחתון 4 רגליות המונעות החלקה
מגירה לאחסון 40 קפסולות קפה
אפשר להניח עליו בבטחה את מכונת הקפה שלך
חוסך מקום על השיש במטבח
המגירה נשלפת במהירות ומאפשרת להוציא את הקפסולה האהובה עליך במהירות ובנוחות
במגירה 4 טורים לאחסון הקפסולות
מסודרים ומאוחסנים במקום אחד
מונע ערמות קופסאות בארון המטבח שלך
חובה בכל בית המשתמש במכונת קפה
מתאים גם למשרדים
אפשר לפנק במתנה את אוהבי הקפה
מגיע באריזת מתנה מרהיבה
מידות:
חוץ המגירה:
גובה: 6.1 ס"מ
רוחב: 18.2 ס"מ
אורך: 37.4 ס"מ
פנים המגירה:
גובה: 4.1 ס"מ
תנאי אחריות
לכלי הבישול של "ברגהוף" מצורפת אחריות יצרן למשך 30 שנות אחריות, למעט מוצרי יציקה עם ציפוי "פרנו קרמי" עם שנה אחריות על הציפוי והידיות.
חברת "ברגהוף" תחליף או תתקן כל פריט, בגין פגמים בחומר או בייצור, כאשר השימוש במוצר היה כמומלץ בהוראות השימוש. נא לשלוח את המוצר לתיקון או להחלפה, באריזתו המקורית ובאריזה המתאימה למשלוח. עלויות המשלוח והטיפול אינן כלולות באחריות. - שריטות קלות, פגמים קלים או שינויי צבע קלים עשויים להיווצר אך אינם משפיעים על ביצועי המוצר ולכן אינם מכוסים באחריות. - השימוש בדטרגנטים המבוססים על מיצי פרי-הדר, שפוגעים בציפוי המונע חמצון וגורמים לשיתוך אינו מכוסה באחריות זו. - אחריות זו אינה כוללת נזק שנגרם עקב שימוש לא נכון, אש, חימום יתר, השחתה, שבר כתוצאה מנפילה, וכדומה. "ברגהוף" מציעה אחריות בסטנדרט גבוה זה, מאחר והכלים מיוצרים בדרישות גבוהות, בתהליכים ובחומרים האיכותיים ביותר, וגם מבוקרים ביסודיות במהלך ייצורם. כל פריט נבדק פיזית בשלבי ייצור שונים, על מנת להבטיח את רמת האיכות של הפריט שאתם רכשתם בתום תהליך סופי של הייצור המוצר עובר בדיקות איכות נוסף במלוא הדרישות המחמירות של "ברגהוף".
תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן - נותן האחריות למוצר זה.
תנאי הובלה ושינוע מוצרים
משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום.
כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות.
שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.
אחריות ומימוש
לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
התקנה או הרכבה בבית הלקוח
במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
2לזמן מוגבל רק 99 ₪
179 ₪
(חסכון של 45%)
הפייבוריטים שלנו
מידע חשוב
פינוי פסולת אלקטרוניתכל הפרטים מטה.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
*המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") אינו מהווה סכנה בריאותית או סביבתית המונעת פינויו (למשל גז שנפלט ממקרר, או תנור חלוד מאד שלא ניתן לפנותו באמצעים רגילים).
*על המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") להיות מנותק מזרם החשמל, המים, הגז, או כל חיבור קבוע אחר.
*על המוצר להיות מוכן לפינוי.
*לא ניתן לפנות מוצרים המחייבים פינוי בהובלה חריגה, כמו מנוף, או במקרה של פירוק דלתות מקרר שאינו עובר בדלת. במצבים אלה תחול חובת תשלום על הצרכן.
כל האמור לעיל כפוף לחוק בטיפול פסולת אלקטרונית וסוללות התשע״ה 2012.
מכשירי חימום או קירור- מקררים, מקפיאים, מכשירי אדים, קולטי לחות, משאבות חום, מכשירי הסקה.
מכשירי אלקטרוניקה- מסכים, צגים, מכשירים הכוללים מסכים ששטחם גדול מ-100 סמ״ר לרבות טלויזיות, מסגרות דיגיטליות, צגים למחשבים ניידים.
מכשירי חשמל גדולים- צלע אחת ארוכה מ-50 ס״מ.
מכשירי חשמל המשמשים לבישול או חימום מזון- תנורים חשמליים, כיריים חשמליות, מיקרוגלים.
מכשירים נוספים לבית- מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים.
שוב נציין כי החובה שלכם היא לעדכן את השירות שלנו בכך שאתם מבקשים איסוף ופינוי הפסולת, ולעמוד באופן ברור בכל התנאים שהוצגו

חזרו אליי
שיחה חוזרת מנציג מכירות
החזרה מתבצעת בשעות הפעילות.
נציגינו ינסו להשיג אתכם בטלפון מס' פעמים.
השיחה תתבצע מול נציג/ה ממוקד המכירות TOTAL המקצועי שלנו - כך שתוכלו לשאול את כל השאלות :)
אנחנו בלאסטפרייס
שוברים כל הצעה והיום יותר מתמיד - קבלו את המחיר הנמוך וההצעה המשתלמת ביותר!
1. מצאתם הצעה טובה יותר? חשוב לנו לדעת!
2. צרפו את הלינק של אותה הצעה בטופס הבא
3. אנחנו מתחייבים להצעה טובה יותר* כי המחיר הוא לאסטפרייס!
חוות דעת
