- ראשי
- כלים למטבח ולבית
- סכו"ם
- מערכת סכו"ם 24 חלקים La Kitchenette לה קיטשינט דגמים לבחירה












מערכת סכו"ם 24 חלקים La Kitchenette לה קיטשינט
דגמים לבחירה
|מבית La Kitchenette
קנה עכשיו רק 59 ₪
199 ₪
(חסכון של 70%)
הידיות מעוצבות בסגנון קלאסי ומינימליסטי ומיוצרות מברזל המקנה למוצר עמידות וחוזק לאורך שנים של שימוש.
סט מרהיב מתאפיין בקווים אלגנטיים בשביל לתת לך את נוחות בכף היד.
עשוי מנירוסטה
לא מחליד לא מתעקם.
מגיע באריזת מתנה מהודרת.
כל סכין מיוצרת מפלדת אל-חלד, בציפוי נירוסטה איכותית.
בדרגת חוסן גבוהה
הסט מתאים ל-6 סועדים.
למפרט המלא
תגיות
מערכת סכו"ם 24 חלקים נירוסטה מתאים ל-6 סועדים במגוון עיצובים מבית La Kitchenette
תיאור המוצר
הידיות מעוצבות בסגנון קלאסי ומינימליסטי ומיוצרות מברזל המקנה למוצר עמידות וחוזק לאורך שנים של שימוש.
סט מרהיב מתאפיין בקווים אלגנטיים בשביל לתת לך את נוחות בכף היד.
עשוי מנירוסטה
לא מחליד לא מתעקם.
מגיע באריזת מתנה מהודרת.
כל סכין מיוצרת מפלדת אל-חלד, בציפוי נירוסטה איכותית.
בדרגת חוסן גבוהה
הסט מתאים ל-6 סועדים.
6 כפות
6 סכינים
6 מזלגות
6 כפיות
מגיע בדגמים לבחירה:
CAYMAN
DUBLIN
HAWAII
NEW YORK
DALLAS
תנאי האחריות תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן.
אחריות 12 חודשים על ידי אוהב ציון בע"מ.
- אין אחריות לגזיבואים
תנאי אחריות לבריכות ג'קוזי:
- גוף בריכה 6 חודשים
- מערכת חשמל 12 חודשים
תנאי אחריות לגרילים:
- אחריות מלאה ל- 12 חודשים תינתן על כל הדגמים של הגרילים, האחריות כוללת החלפת חלפים לא תקינים וביקור טכנאי במידת הצורך ללא תשלום.
- אחריות מורחבת ל- 24 חודשים נוספים הינה למגוון הדגמים מסדרת REBEL ומסדרת CHEF למעט סדרות CHEFSMART ו- SILVER
*האחריות ל- 24 חודשים נוספים הינה על מערכת הגז של הגריל (מוביל גז, שסתומים, מבערים (באחריות החברה להחליף כל חלק במערכת הגז ללא חיוב כאשר לקוח ישלם רק עלות ביקור טכנאי 300₪) *במקרה של קריאת סרק, בעיה לא בגריל אלא הרכבה או תפעול לקויים (או אי נוכחות של הלקוח במועד שתואם), יגבו דמי קריאת שירות בסך של 300 שח.
במקרים הבאים האחריות אינה מכסה ויגבה תשלום על עלות הביקור ועל החלפים:
- שבר מכל סוג שהוא
- תקלות שנובעות מהרכבה לקויה
- שימוש שאינו בהתאם להוראות השימוש של היצרן
- נזק שנגרם בעקבות שריפת שומנים
- נזקי מזג אויר
- נזקי צבע וחלודה אשר אינם פוגעים בתפקוד הגריל.
- בלאי של רשתות הצליה
- אם בוצע שינוי כלשהוא במכשיר
- אם המכשיר טופל שלא ע"י טכנאי מוסמך מטעם היבואן.
איסוף עצמי: המוצר יהיה זמין לאיסוף 2 ימי עסקים ממועד קבלת שובר הרכישה במייל ולמשך 30 יום.
יש להגיע עם שובר ההזמנה מודפס ועם תעודת זהות של בעל ההזמנה. איסוף עצמי ניתן לביצוע בכל יום ג' בין השעות 9:00-15:00 כתובת: רח' המלאכה 3 אזור התעשייה הרטוב א', (ליד בית שמש)
משלוח וזמני אספקה מיוחדים:
למעט לאזורים הבאים:
*** הובלה עד הבית ליישובי בקעת הירדן, רמת הגולן והסביבה:
זמן אספקה לאזורים אלו: 10-14 ימי עסקים ממועד קבלת ה-הזמנה במייל.
*** אילת, הערבה, מצפה רמון, ים המלח והסביבה:
זמן אספקה לאזורים אלו: 10-14 ימי עסקים ממועד קבלת ה-הזמנה במייל.
*** הובלה עד הבית מעבר לקו הירוק:
תוספת לעלות הובלה רגילה: 249 ₪
זמן אספקה לאזורים אלו: 10-14 ימי עסקים ממועד קבלת ה-הזמנה במייל.
*** קומה 3 ומעלה בבניין ללא מעלית או שהמוצר אינו נכנס במעלית:
תוספת לעלות הובלה רגילה: 50 ₪ לכל קומה.
לידיעתכם, אספקת המוצר תהיה עד 10 ימי עסקים. לאחר קבלת כל האישורים לעסקה, לרבות אישור חב' האשראי.
מועדון החברים הכי שווה ברשת - הכירו את מועדון הפלוס+ המאפשר לכם לקנות חכם וזול יותר. יחד עם שלל הטבות, אקסטרה הנחות ומחירים בלעדיים לחברים באתר, הטבת יום הולדת, אפשרות החזרה מורחבת, פתרון משלוחים "מהיום למחר" על אלפי פריטים ועוד מגוון הטבות. ההצטרפות כרוכה בתשלום. בכפוף לתקנון האתר המלא.
מותר לכם להתחרט... אנחנו בלאסטפרייס מכירים את הזכות שלכם כלקוחות לשנות את דעתכם ומאפשרים החלפה או החזרת המוצרים באופן קל ופשוט באמצעות פתרון המשלוח דרכו קיבלתם את החבילה במסירה הראשונה. הכל כמובן בכפוף לתקנון האתר המלא ובצמוד לתנאי "חוק הגנת הצרכן".
רוכשים מוצר הדורש הובלה? הכירו...
משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום.
כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות.
קנה עכשיו רק 59 ₪
199 ₪
(חסכון של 70%)
דילים מובילים
פסולת אלקטרונית
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
חשוב לדעת: *המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") אינו מהווה סכנה בריאותית או סביבתית המונעת פינויו (למשל גז שנפלט ממקרר, או תנור חלוד מאד שלא ניתן לפנותו באמצעים רגילים).
*על המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") להיות מנותק מזרם החשמל, המים, הגז, או כל חיבור קבוע אחר.
*על המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") להמצא בפתח הבית במעמד הפינוי. חשוב להבהיר כי לא יפונה מוצר שאינו מוכן לפינוי.
*לא ניתן לפנות מוצרים המחייבים פינוי בהובלה חריגה, כמו מנוף, או במקרה של פירוק דלתות מקרר שאינו עובר בדלת. במצבים אלה תחול חובת תשלום על הצרכן.
כל האמור לעיל כפוף לחוק בטיפול פסולת אלקטרונית וסוללות התשע״ה 2012.
החוק חל על המכשירים הבאים: מכשירי חימום או קירור- מקררים, מקפיאים, מכשירי אדים, קולטי לחות, משאבות חום, מכשירי הסקה.
מכשירי אלקטרוניקה- מסכים, צגים, מכשירים הכוללים מסכים ששטחם גדול מ-100 סמ״ר לרבות טלויזיות, מסגרות דיגיטליות, צגים למחשבים ניידים.
מכשירי חשמל גדולים- צלע אחת ארוכה מ-50 ס״מ.
מכשירי חשמל המשמשים לבישול או חימום מזון- תנורים חשמליים, כיריים חשמליות, מיקרוגלים.
מכשירים נוספים לבית- מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים.
שוב נציין כי החובה שלכם היא לעדכן את השירות שלנו בכך שאתם מבקשים איסוף ופינוי הפסולת, ולעמוד באופן ברור בכל התנאים שהוצגו

אז איך זה עובד?
1. מצאתם הצעה טובה יותר? חשוב לנו לדעת!
2. צרפו את הלינק של אותה הצעה בטופס הבא
3. אנחנו מתחייבים להצעה טובה יותר* כי המחיר הוא לאסטפרייס!