- ראשי
- מוצרי חורף
- מוצרי חימום חוץ, גינה ומרפסת
- תנור חימום למרפסת או חדר אמבטיה Hemilton המילטון
תנור חימום למרפסת או חדר אמבטיה Hemilton המילטון
אזל במלאי
תנור חימום עוצמתי חסין למים ואבק -65IP
לשימוש כתנור אמבטיה או לחימום אזורים חיצוניים, ניתן לתלייה על קיר או תקרה.
עוצמת חימום 2000W
נורת הלוגן מוזהבת חסכונית ויעילה.
הגנת בטיחות בפני התחממות יתר.
חימום מהיר.
מבנה מאלומיניום איכותי.
חימום יעיל עד לטווח של 4 מטר.
שטח חימום כ- 16 מ"ר.
למפרט המלא


מחמם חוצות
החורף הקר מעלה צרכים לפתרונות חימום לגינה ולמרפסת שלכם, כאן בלאסט פרייס תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות, החל מפטריות חשמל, מחממי חוצות ועוד.
2000
הספק המוצר מבטא את עוצמת החימום שלו, נתון זה מהווה גורם מרכזי בעת בחירת המכשיר חימום. חשוב להתאים את סוג המכשיר שברצונכם לקנות לצרכים האמתיים שלכם.
כולל אפשרות תלייה
ישנם סוגים מסוימים של אמצעי חימום שנועדו לתליה. בדרך כלל מדובר במכשירים יעודיים למקלחת אשר עמידים למים ואדים. כאשר מתקינים מכשירים אלו חשוב להיזהר בעת ההתקנה שכן, כידוע, חשמל ומים לא "מתערבבים" טוב ועלולים לגרום לקצר ובמקרים קיצוניים לשריפות. כמו כן חשוב לתלות את המכשירי החימום הרחק ממגבות ובדים שכן מגבות אלו עלולות לעלות באש מחימום יתר!
תנור חימום Hemilton דגם HEM-947
תנור חימום עוצמתי חסין למים ואבק -65IP
לשימוש כתנור אמבטיה או לחימום אזורים חיצוניים, ניתן לתלייה על קיר או תקרה.
עוצמת חימום W2000
נורת הלוגן מוזהבת חסכונית ויעילה.
הגנת בטיחות בפני התחממות יתר.
חימום מהיר.
מתג הפעלה אחורי.
מבנה מאלומיניום איכותי.
חימום יעיל עד לטווח של 4 מטר.
שטח חימום כ- 16 מ"ר.
מידות:
אורך - 57 ס"מ
גובה – 11 ס"מ
עומק – 11.4 ס"מ
יצרן
מאפיינים
אריזה ומשקל
מידע נוסף ותנאים
תנאי אחריות
מוצרי Hemilton - שנה אחריות ע"י המילטון היבואן הרשמי
מוצרי Midea - אחריות בין שנתיים לחמש שנים כמפורט למטה בטבלה
מפזרי חום Midea - 3 שנות אחריות
לטבלת האחריות המלאה למוצרי Midea - לחץ כאן
התקנה
למעט כיריים גז, אין חובת התקנה מצד היבואן
לפירוט עלויות התקנה לחץ כאן
טבלת אחריות
כיריים גז | 2 שנות אחריות |
כיריים חשמליות | 2 שנות אחריות |
קולט אדים | 3 שנות אחריות |
מוצרים קטנים | 3 שנות אחריות |
טוסטר אובן | 3 שנות אחריות |
מיקרוגלים | 5 שנות אחריות |
תקופת האחריות הכוללת
אחריות שנה ראשונה כחוק + תוספת שנות אחריות מוגבלת, הכוללת ביקור טכנאי (למוצרי קו לבן בלבד) וחלקי חילוף, ואינה כוללת אביזרים נילווים וחלקים קוסמטיים (כמפורט בתעודת האחריות), בכפוף לתעודת האחריות ותקנון היבואן.
תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן - נותן האחריות למוצר זה.
תנאי הובלה ושינוע מוצרים
משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום.
כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות.
שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.
אחריות ומימוש
לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
התקנה או הרכבה בבית הלקוח
במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
הפייבוריטים שלנו
מידע חשוב
פינוי פסולת אלקטרוניתכל הפרטים מטה.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
*המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") אינו מהווה סכנה בריאותית או סביבתית המונעת פינויו (למשל גז שנפלט ממקרר, או תנור חלוד מאד שלא ניתן לפנותו באמצעים רגילים).
*על המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") להיות מנותק מזרם החשמל, המים, הגז, או כל חיבור קבוע אחר.
*על המוצר להיות מוכן לפינוי.
*לא ניתן לפנות מוצרים המחייבים פינוי בהובלה חריגה, כמו מנוף, או במקרה של פירוק דלתות מקרר שאינו עובר בדלת. במצבים אלה תחול חובת תשלום על הצרכן.
כל האמור לעיל כפוף לחוק בטיפול פסולת אלקטרונית וסוללות התשע״ה 2012.
מכשירי חימום או קירור- מקררים, מקפיאים, מכשירי אדים, קולטי לחות, משאבות חום, מכשירי הסקה.
מכשירי אלקטרוניקה- מסכים, צגים, מכשירים הכוללים מסכים ששטחם גדול מ-100 סמ״ר לרבות טלויזיות, מסגרות דיגיטליות, צגים למחשבים ניידים.
מכשירי חשמל גדולים- צלע אחת ארוכה מ-50 ס״מ.
מכשירי חשמל המשמשים לבישול או חימום מזון- תנורים חשמליים, כיריים חשמליות, מיקרוגלים.
מכשירים נוספים לבית- מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים.
שוב נציין כי החובה שלכם היא לעדכן את השירות שלנו בכך שאתם מבקשים איסוף ופינוי הפסולת, ולעמוד באופן ברור בכל התנאים שהוצגו

חזרו אליי
שיחה חוזרת מנציג מכירות
החזרה מתבצעת בשעות הפעילות.
נציגינו ינסו להשיג אתכם בטלפון מס' פעמים.
השיחה תתבצע מול נציג/ה ממוקד המכירות TOTAL המקצועי שלנו - כך שתוכלו לשאול את כל השאלות :)
אנחנו בלאסטפרייס
שוברים כל הצעה והיום יותר מתמיד - קבלו את המחיר הנמוך וההצעה המשתלמת ביותר!
1. מצאתם הצעה טובה יותר? חשוב לנו לדעת!
2. צרפו את הלינק של אותה הצעה בטופס הבא
3. אנחנו מתחייבים להצעה טובה יותר* כי המחיר הוא לאסטפרייס!
חוות דעת
