צפה בסל הקניות
שואב אבק רובוטי iLife
V80 ILIFE
תמונה של שואב אבק רובוטי iLife
שואב אבק רובוטי iLife

שואב אבק רובוטי iLife איי-לייף

V80

|

מבית ILIFE

היה הראשון לדרג

אזל במלאי

אחריות היבואן הרשמי

לא זמין במלאי

בעל ניקוי חכם המחלק את איזור הניקוי למספר תתי אזורים

נפח גדול במיוחד של 0.75 ליטר

תצוגת LCD חדשנית

לוח זמנים חכם

זמן עבודה: עד 130 דקות

למפרט המלא

יבואן
רשמי
אחריות של היבואן הרשמי בישראל
טרם דורג
מחיר פלוס
קנייה בטוחה
אזל במלאי
יבואן רשמי

שואב אבק רובוטי ILIFE דגם V80

תצוגת LCD חדשנית
ל- V80 מסך LCD המציג את השעה, רמת הסוללה כאשר השואב הרובוטי פועל וכן מציג שגיאות ואזהרות בצורה נוחה וקריאה.


איחסון גדול
מיכל האחסון של ה- V80 בעל נפח גדול במיוחד של 0.75 ליטר בכדי שלא תצטרך לרוקן את המיכל לעיתים תכופות


ניקוי יעיל ואינטיליגנטי
ה- V80 בעל ניקוי חכם המחלק את איזור הניקוי למספר תתי אזורים נפרדים ומנקה אותם לפי הסדר.
כך נחסך זמן עבודה יקר ומבוצעת עבודה יסודית וחכמה


לוח זמנים חכם
בלחיצת כפתור אחת ובעזרת לוח זמנים חכם הניתן לקביעה מראש 
ה- V80 יבצע את המשימות שלך, גם כשאתה לא נמצא.


 


מפרט טכני:
זמן עבודה: עד 130 דקות
תכולת מיכל האיסוף: 0.75 ליטר
קיבולת סוללה: 2600mAh

מידות:
רוחב: 33 ס"מ
גובה: 8 ס"מ
משקל: 2.7 ק”ג

תנאי האחריות תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן.

אחריות מלאה לשנה על ידי מודן - היבואן הרשמי בישראל

אוזניות Platronics

- אחריות מלאה לשנתיים

יתרון חשוב: אחריות היבואן הרשמי! לאסטפרייס הינה משווק מורשה מטעם היבואן וברכישת מוצר זה תיהנו מאחריות היבואן הרשמי.
בלי לקום מהספה, מזמינים בקליק! שואב אבק רובוטי iLife איי-לייף אצלכם עד 30/8/2020 (אספקה עד 10 ימי עסקים*).

תנאי הובלה ושינוע מוצרים משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום. כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות. שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.

אחריות ומימוש לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.

התקנה או הרכבה בבית הלקוח במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.

דילים מובילים


פנייה מהירה

שאלה? בקשה? הערה? אנחנו כאן! ונשמח להשיב לכל פנייה ביום העסקים הקרוב.

זה הזמן להצטרף לרשימת התפוצה

במשלוח הטופס אני מסכים לקבל לכתובת המייל שלי פרסומות ועדכונים מאתר לאסטפרייס.