עטיפה למתנה

עטיפה למתנה

250E
היה הראשון לדרג

לקבלת הצעה פנו אלינו או חייגו 1-700-70-80-89


הטבות פעילות במוצר זה:

זמין במלאי

מעוניינים להפתיע ?

לאסטפרייס בשירות ייחודי לעטיפת המתנה אצלנו במחסנים ושליחת המוצר ללא חשבונית לכתובת המקבל ישירות.

למפרט המלא

טרם דורג
קנייה בטוחה
3-7 ימי עסקים
36 תשלומים
עדכונים שוטפים
משתתף במבצע
50 שקלים מתנה בטלגרם
סוג מוצר

גאדג'טים

מגוון רחב של פתרונות ומוצרים שהם ח-ו-ב-ה בכל בית. המוצרים ייתנו לכם מענה למגוון רחב של בעיות יומיומיות הצצות בביתכם! בין המוצרים הבולטים בקטגוריה, רשתות נגד יתושים, טוחני אשפה ושרפרפים נוחים!

שירות עטיפה למתנה


איננו מתחייבים לצבע האריזה.
האריזה מיועדת למוצרים קטנים במידות של עד 55x45x35 ס"מ.

מידע נוסף ותנאים

לצפייה בתנאים המלאים

תנאי אחריות

אחריות מלאה לשנה על ידי E.P.


תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן - נותן האחריות למוצר זה.
עטיפה למתנה אצלכם עד 5/8/2021 (כ- 7 ימי עסקים).

תנאי הובלה ושינוע מוצרים משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום. כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות. שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.

אחריות ומימוש לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.

התקנה או הרכבה בבית הלקוח במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.

הפייבוריטים שלנו


פנייה מהירה

שאלה? בקשה? הערה? אנחנו כאן! ונשמח להשיב לכל פנייה ביום העסקים הקרוב.

זה הזמן להצטרף לרשימת התפוצה

במשלוח הטופס אני מסכים לקבל לכתובת המייל שלי פרסומות ועדכונים מאתר לאסטפרייס.