- ראשי
- מיזוג ואוורור
- מזגנים עיליים
- מזגן עילי Haier האייר
מזגן עילי Haier האייר
אזל במלאי
עיצוב נקי ומודרני צבע אקרילי לבן.
שלט רחוק נוח וקל להפעלה.
תפוקה (בקירור): BTU/H 9,550.
מצב Turbo - קירור מהיר של החלל בכ-47% מהזמן
SWING הפעלת המניפה אופקי ואנכי במגוון אפשרויות
3D airflow מערכת פיזור אוויר אוטומטית היוצרת תחושה של זרימת אוויר טבעית
למפרט המלא

עילי מפוצל
A
9550 BTU
עד לא מזמן כולנו קנינו מזגנים בסוסים ... לחדר ידענו שצריך 1 כוח סוס. בעשור האחרון שוק המיזוג הביתי בארץ התמקצע והיום מודדים באופן מדעי וברור את תפוקת הקירור והחימום ב-BTU. יחידת מידה לחום ואנרגיה הדרושה לחימום 1 פאונד של מים (כ- 0.45 קילוגרם) במעלת פרנהייט אחת (0.56 מעלות צלזיוס) אז כמה BTU אנחנו צרכים? לחדר בינוני עד קטן 7000-12,000BTU. חשוב לחשב מעבר למ"ר של החלל גם את הקומה, כיוון האוויר, אחוזי לחות מכשירים פולטי חום, סוג האיטם.
מזגן עילי Haier דגם Top Tech 10
ציפוי הידרופילי ביחידה הפנימית והחיצונית למניעת קורוזיה, המשפר משמעותית את ביצועי המזגן ועמידותו לאורך זמן
עיצוב נקי ומודרני צבע אקרילי לבן.
שלט רחוק נוח וקל להפעלה.
מצב Turbo - קירור מהיר של החלל בכ-47% מהזמן
SWING הפעלת המניפה אופקי ואנכי במגוון אפשרויות
3D airflow מערכת פיזור אוויר אוטומטית היוצרת תחושה של זרימת אוויר טבעית
פיזור אוויר למרחק גדול
פעולה פנימית וחיצונית שקטה במיוחד
SLEEP מתקדם - לשינה נעימה, נוחה וחסכון באנרגיה
פילטר (מסנן) משופר לאוויר נקי יותר מחלקיקים ואבק
Auto Mode החלפה אוטומטית מקירור לחימום בהתאם לתנאי הטמפרטורה בחדר
Auto Restart חוזר באופן אוטומטי לפעולת המזגן לאחר הפסקת חשמל
מנוע DC ביחידה הפנימית
תצוגת LED (אפשרות לביטול התצוגה)
טיימר הדלקה וכיבוי
מצב ייבוש לגריעת לחות בקיץ
כפתור נעילת פונקציות השלט
אפשרות ניקוז המים משני צידי המאייד
מפרט טכני
A דרוג אנרגטי
תפוקת קירור BTU/H-9550
COP מקדם יעילות- 3.81
תפוקת חימום BTU/H-9220
COP מקדם יעילות - 3.80
מידות יחידה פנימית
גובה/עומק/רוחב
855x204x280 מ"מ
מידות יחידה חיצונית
גובה/עומק/רוחב
782x286x543 מ"מ
יצרן
מאפיינים
מידע נוסף ותנאים
תנאי אחריות
שלוש שנים אחריות ע"י ניופאן בכפוף לתעודת אחריות
מוקד השירות: 1700-700-828
וואטסאפ: 050-3041792 (לקבלת הודעות בלבד)
פקס: 08-8632345
כתובת מייל: [email protected]
תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן - נותן האחריות למוצר זה.
תנאי הובלה ושינוע מוצרים
משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום.
כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות.
שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.
אחריות ומימוש
לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
התקנה או הרכבה בבית הלקוח
במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
הפייבוריטים שלנו
מידע חשוב
פינוי פסולת אלקטרוניתכל הפרטים מטה.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
*המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") אינו מהווה סכנה בריאותית או סביבתית המונעת פינויו (למשל גז שנפלט ממקרר, או תנור חלוד מאד שלא ניתן לפנותו באמצעים רגילים).
*על המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") להיות מנותק מזרם החשמל, המים, הגז, או כל חיבור קבוע אחר.
*על המוצר להיות מוכן לפינוי.
*לא ניתן לפנות מוצרים המחייבים פינוי בהובלה חריגה, כמו מנוף, או במקרה של פירוק דלתות מקרר שאינו עובר בדלת. במצבים אלה תחול חובת תשלום על הצרכן.
כל האמור לעיל כפוף לחוק בטיפול פסולת אלקטרונית וסוללות התשע״ה 2012.
מכשירי חימום או קירור- מקררים, מקפיאים, מכשירי אדים, קולטי לחות, משאבות חום, מכשירי הסקה.
מכשירי אלקטרוניקה- מסכים, צגים, מכשירים הכוללים מסכים ששטחם גדול מ-100 סמ״ר לרבות טלויזיות, מסגרות דיגיטליות, צגים למחשבים ניידים.
מכשירי חשמל גדולים- צלע אחת ארוכה מ-50 ס״מ.
מכשירי חשמל המשמשים לבישול או חימום מזון- תנורים חשמליים, כיריים חשמליות, מיקרוגלים.
מכשירים נוספים לבית- מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים.
שוב נציין כי החובה שלכם היא לעדכן את השירות שלנו בכך שאתם מבקשים איסוף ופינוי הפסולת, ולעמוד באופן ברור בכל התנאים שהוצגו

חזרו אליי
שיחה חוזרת מנציג מכירות
החזרה מתבצעת בשעות הפעילות.
נציגינו ינסו להשיג אתכם בטלפון מס' פעמים.
השיחה תתבצע מול נציג/ה ממוקד המכירות TOTAL המקצועי שלנו - כך שתוכלו לשאול את כל השאלות :)
אנחנו בלאסטפרייס
שוברים כל הצעה והיום יותר מתמיד - קבלו את המחיר הנמוך וההצעה המשתלמת ביותר!
1. מצאתם הצעה טובה יותר? חשוב לנו לדעת!
2. צרפו את הלינק של אותה הצעה בטופס הבא
3. אנחנו מתחייבים להצעה טובה יותר* כי המחיר הוא לאסטפרייס!
חוות דעת
