- ראשי
- חימום הבית
- תנורי אינפרא אדום עומדים
- תנור חימום חכם ביתי Xiaomi שיאומי
תנור חימום חכם ביתי Xiaomi שיאומי
תנור חימום חכם ביתי Xiaomi שיאומי
זמינות בסניפים
שישי וערבי חג: 10:00-13:00
שישי וערבי חג: 09:30-13:00
אזל במלאי
תנור חימום חכם הנשלט באמצעות לוח בקרה או באמצעות יישומון Mi Home
עוצמת חימום של 2200 וואט
תרמוסטט מובנה ל-6 רמות חום: 18, 20, 22, 24, 26, 28°C
תנור החימום משלב מתקן ייבוש מובנה לפרטי לבוש קטנים ומגבות
כיבוי מושהה - 1, 3, 5, 9 שעות
שטח יעיל מומלץ לחימום - עד 20 מ"ר
תנור החימום משלב טכנולוגיית חימום שקטה ונוחה
שני מנגנוני בטיחות משולבים לכיבוי אוטומטי של התנור בחימום יתר או נפילה
עמידות למים - IPX4
קישוריות אלחוטית - Fi IEEE 802.11 b/g/n 2.4GHz-Wi
אורך כבל זינה - 1.6 מטר
2200 וואט
תנור חימום ביתי Xiaomi דגם Mi Smart Space Heater S
תנור חימום חכם הנשלט באמצעות לוח בקרה או באמצעות יישומון Mi Home
עוצמת חימום של 2200 וואט
תרמוסטט מובנה ל-6 רמות חום: 18, 20, 22, 24, 26, 28°C
תנור החימום משלב מתקן ייבוש מובנה לפרטי לבוש קטנים ומגבות
כיבוי מושהה - 1, 3, 5, 9 שעות
שטח יעיל מומלץ לחימום - עד 20 מ"ר
תנור החימום משלב טכנולוגיית חימום שקטה ונוחה
שני מנגנוני בטיחות משולבים לכיבוי אוטומטי של התנור בחימום יתר או נפילה
עמידות למים - IPX4
קישוריות אלחוטית - Fi IEEE 802.11 b/g/n 2.4GHz-Wi
אורך כבל זינה - 1.6 מטר
מתח הפעלה - 50Hz , 220-230VAC
צבע - לבן
מידות
780X216X526 מ"מ
משקל - 5.7 ק"ג
יצרן
מידע נוסף ותנאים
מוצרי סלולר Xiaomi
שנתיים אחריות ע"י המילטון, היבואן הרשמי.
שואבי Bissel
שנתיים אחריות, שואבים אלחוטיים - שנתיים למוצר ושנה על הסוללה.
אוזניות ואביזרים מבית Xiaomi
שנה אחריות ע"י המילטון, היבואן הרשמי.
קורקינטים וגאדג'טים מבית Xiaomi
שנה אחריות ע"י כולל סוללה המילטון, היבואן הרשמי.
מסכי טלוויזיהֲֲ מבית Xiaomi
שנתיים אחריות ע"י המילטון, היבואן הרשמי.
מסכי טלוויזיהֲֲ מבית Konka
שנת אחריות ע"י המילטון, היבואן הרשמי.
התקנות מסכים דקים Xiaomi (אופציונלי)ֲֲ ֲ
למעוניינים, יש לתאם את ההתקנה בטלפון 03-93-92-999 או דרך הוואטסאפ במספר:ֲ 051-5470010 או במיילֲ [email protected]
התשלום יבוצע ישירות למספק השירות.
לפירוט ההובלות וההתקנות לחץ כאן
תחנות שירות Xiaomi בפריסה ארצית: לרשימת התחנות לחצו.
תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן - נותן האחריות למוצר זה.
תנאי הובלה ושינוע מוצרים
משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום.
כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות.
שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.
אחריות ומימוש
לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
התקנה או הרכבה בבית הלקוח
במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
הפייבוריטים שלנו
מידע חשוב
פינוי פסולת אלקטרוניתכל הפרטים מטה.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
*המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") אינו מהווה סכנה בריאותית או סביבתית המונעת פינויו (למשל גז שנפלט ממקרר, או תנור חלוד מאד שלא ניתן לפנותו באמצעים רגילים).
*על המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") להיות מנותק מזרם החשמל, המים, הגז, או כל חיבור קבוע אחר.
*על המוצר להיות מוכן לפינוי.
*לא ניתן לפנות מוצרים המחייבים פינוי בהובלה חריגה, כמו מנוף, או במקרה של פירוק דלתות מקרר שאינו עובר בדלת. במצבים אלה תחול חובת תשלום על הצרכן.
כל האמור לעיל כפוף לחוק בטיפול פסולת אלקטרונית וסוללות התשע״ה 2012.
מכשירי חימום או קירור- מקררים, מקפיאים, מכשירי אדים, קולטי לחות, משאבות חום, מכשירי הסקה.
מכשירי אלקטרוניקה- מסכים, צגים, מכשירים הכוללים מסכים ששטחם גדול מ-100 סמ״ר לרבות טלויזיות, מסגרות דיגיטליות, צגים למחשבים ניידים.
מכשירי חשמל גדולים- צלע אחת ארוכה מ-50 ס״מ.
מכשירי חשמל המשמשים לבישול או חימום מזון- תנורים חשמליים, כיריים חשמליות, מיקרוגלים.
מכשירים נוספים לבית- מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים.
שוב נציין כי החובה שלכם היא לעדכן את השירות שלנו בכך שאתם מבקשים איסוף ופינוי הפסולת, ולעמוד באופן ברור בכל התנאים שהוצגו
אנחנו בלאסטפרייס
שוברים כל הצעה והיום יותר מתמיד - קבלו את המחיר הנמוך וההצעה המשתלמת ביותר!1. מצאתם הצעה טובה יותר? חשוב לנו לדעת!
2. צרפו את הלינק של אותה הצעה בטופס הבא
3. אנחנו מתחייבים להצעה טובה יותר* כי המחיר הוא לאסטפרייס!