Roidmi

שואב אבק אלחוטי Roidmi רויידמי

X300
היה הראשון לדרג
לא זמין במלאי

אזל במלאי

אחריות היבואן הרשמי

עוצמת שאיבה 32,000 PA - החזק בקטגוריה

זמן עבודה עד 80 דקות

סוללת ליתיום 4000 mAh נתיקה

אפשרות לטעון סוללה נוספת מחוץ למכשיר

זיהוי חכם של סוג הרצפה ושינוי עוצמת השאיבה ומהירות המברשת בהתאם

זיהוי אזורים חשוכים והפעלת תאורה בראש השאיבה הראשי

אבזור עשיר

ראש שאיבה צר כולל תאורה לשאיבת אבק במקומות נסתרים

מעבר למפרט המלא
יבואן
רשמי
אחריות של היבואן הרשמי בישראל
טרם דורג
קנייה בטוחה
אזל במלאי
יבואן רשמי
סוג השואב

ידני אלחוטי

לפני שמחליטים לקנות שואב צריך להבין כי קיימים מספר סוגי שואבים בשוק. שואב יונק הוא שואב לרב ללא שקית המתאים לרב פעולות השאיבה. שואב עומד הוא שואב שייחודו הוא בקלות הפעלה והתאמה מושלמת לשטיחים. קיימים סוגים נוספים של שואבים כמו רובוטיים שלא מחליפים שואב אבק אבל ללא ספק משנים את איכות החיים, מטאטא חשמלי ולא חשמלי, מערכות ניקוי רב תכליתיות ועוד...

סוג ההפעלה

על ידי סוללה

מרבית השואבים הינם חשמליים, אולם קיימים שואבים המופעלים אלחוטית על ידי סוללה. השואבים האלחוטיים האיכותיים מספקים פתרון מושלם לניקוי מהיר של הבית .

זמן עבודה

80 דקות

זמן העבודה של השואב המופעל על ידי סוללה.

כמות סוללות

1 סוללות

ישנם שואבים אשר מגיעים עם מספר סוללות, דבר אשר מאריך את זמן השימוש בשואב.

שואב אבק אלחוטי Roidmi דגם X300

ROIDMI X300 | חכם יותר | חזק יותר | זמן עבודה ארוך יותר עד 80 דקות

עוצמת שאיבה 32,000 PA  - החזק בקטגוריה
זמן עבודה עד 80 דקות
סוללת ליתיום 4000 mAh נתיקה
אפשרות לטעון סוללה נוספת מחוץ למכשיר
זיהוי חכם של סוג הרצפה ושינוי עוצמת השאיבה ומהירות המברשת בהתאם
זיהוי אזורים חשוכים והפעלת תאורה בראש השאיבה הראשי
אבזור עשיר
ראש שאיבה צר כולל תאורה לשאיבת אבק במקומות נסתרים

מפרט טכני
עוצמת שאיבה: 32,000PA
זמן עבודה: עד 80 דקות
סוללה: ליתיום 4000 mAh

יצרן

Roidmi רויידמי
 רויידמי  - Roidmi

מאפיינים

סוג השואב ידני אלחוטי
סוג ההפעלה על ידי סוללה
זמן עבודה 80 דקות
כמות סוללות 1 סוללות

סרטון הדרכה

מידע נוסף ותנאים

לצפייה בתנאים המלאים
אחריות היבואן הרשמי

Thrustmaster - שנה אחריות

כונני WD - שלוש שנות אחריות, אלא אם צוין אחרת

מסכי Philips ו-AOC - שלוש שנות אחריות בבית הלקוח

Razer - אחריות שנתיים

MSPA - אחריות 6 חודשים לגוף הג'קוזי, 12 חודשים לחלקים אלקטרונייםע"י בנדא מגנטיק

שאר המוצרים - שנה אחריות ע"י בנדא מגנטיק


שירות XBOX

כל הפניות לשירות והתמיכה של מיקרוסופט עבור אקס בוקס הם דרך האתר שלנו:https://support.xbox.com/he-IL/

האתר נותן תמיכה ופותר תקלות ב3 דרכים:

-שימוש במאמרים מלאים בעברית לאפיון ופתרון תקלות

-בקשה לפנות לנציג צ'אט באנגלית (זמין 24/7)

-בקשה לשיחה בעברית ממוקד התמיכה שלנו (בשעות העבודה – ראשון-חמישי, 9:00-17:30)


הערות לגבי הובלה של מוצרים מהמותגים:MSPA, AQUA MARINA ,SPARKFOX

במקרים בהם ההובלה לבתים ללא מעלית / מעלית שאינה מתאימה לניוד סחורה-ההובלה היא בפריקת מדרכה, כלומר הובלה עד המדרכה הסמוכה לבית, או לבית לקוח בתיאום מראש

מומלץ להתייעץ עם שירות הלקוחות כדי לתכנן את הגעת המוצר בטלפון מספר : 0732660699

תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן - נותן האחריות למוצר זה.
יתרון חשוב: אחריות היבואן הרשמי! לאסטפרייס הינה משווק מורשה מטעם היבואן וברכישת מוצר זה תיהנו מאחריות היבואן הרשמי.
זמן אספקה משוער כ- 7 ימי עסקים.

תנאי הובלה ושינוע מוצרים משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום. כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות. שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.

אחריות ומימוש לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.

התקנה או הרכבה בבית הלקוח במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.

הפייבוריטים שלנו

חזרה למעלה

זה הזמן להצטרף לרשימת התפוצה

במשלוח הטופס אני מסכים לקבל לכתובת המייל שלי פרסומות ועדכונים מאתר לאסטפרייס.