אוזניות גיימינג אלחוטיות Razer רייזר
שלמו רק 999 ₪
עד 12 תשלומים ללא ריבית.
הפייבוריטים שלנו
חזרה למעלה

התחברות בסיסמא
קיים בצבעים נוספים
גללו מטה לבחירת תוספות, הטבות או שדרוגים
עוצב עבור שמע צלול, בידוד רעשים מתקדם ונוחות לאורך כל היום
מיועד למשחק עבור הליגות הגדולות עם האוזניות האלחוטיות האולטימטיביות שלנו המיועדות לספורט אלקטרוני
איכות קול ברמה מקצועית על ידי כיסוי טווח תדרים רחב יותר של צליל
המיקרופון הנשלף מהדור הבא לוכד ומשדר כמות עצומה של פרטים בקול, כך שכל קריאה לצוות שלך נשמעת ברורה, עשירה וטבעית
בעל רשיון שימוש מיוחד לקונסולות Xbox
חיי סוללה: עד 70 שעות
טווח תדרי מיקרופון: 10kHz - 100Hz
טווח תדרים: 28kHz - 12Hz
צבע: לבן
Bluetooth + חוטי
ישנם כמה סוגי חיבור לאוזניות, בין אם חיבור חוטי או חיבור אלחוטי. סוג החיבור יכול להשפיע על איכות השמע. יש לבדוק את סוג החיבור לפני הקניה על מנת שיתאים להתקן שלכם.
אוזניות גיימינג אלחוטיות Razer דגם BlackShark V2 Pro (Xbox Licensed) לבן
קח את משחקי ה-Xbox התחרותיים שלך לרמות הגבוהות ביותר עם Razer BlackShark V2 Pro
מאפיינים:
עוצב עבור שמע צלול, בידוד רעשים מתקדם ונוחות לאורך כל היום
מיועד למשחק עבור הליגות הגדולות עם האוזניות האלחוטיות האולטימטיביות שלנו המיועדות לספורט אלקטרוני
איכות קול ברמה מקצועית על ידי כיסוי טווח תדרים רחב יותר של צליל
המיקרופון הנשלף מהדור הבא לוכד ומשדר כמות עצומה של פרטים בקול, כך שכל קריאה לצוות שלך נשמעת ברורה, עשירה וטבעית
בעל רשיון שימוש מיוחד לקונסולות Xbox
מפרט טכני:
גודל דרייבר: 50 מ"מ
חיי סוללה: עד 70 שעות
טווח תדרי מיקרופון: 10kHz - 100Hz
טווח תדרים: 28kHz - 12Hz
עכבה: 32 Ω (1 kHz)
רגישות אוזניים: 100 dBSPL / mW @ 1 kHz by HATS
רגישות מיקרופון: -42 dBV / Pa, 1 kHz
משקל: 320 גרם
צבע: לבן
חיבורים:
USB Type-C
Bluetooth 5.2
Thrustmaster - שנה אחריות
כונני WD - שלוש שנות אחריות, אלא אם צוין אחרת
מסכי Philips ו-AOC - שלוש שנות אחריות בבית הלקוח
Razer - אחריות שנתיים
MSPA - אחריות 6 חודשים לגוף הג'קוזי, 12 חודשים לחלקים אלקטרונייםע"י בנדא מגנטיק
שאר המוצרים - שנה אחריות ע"י בנדא מגנטיק
כל הפניות לשירות והתמיכה של מיקרוסופט עבור אקס בוקס הם דרך האתר שלנו:https://support.xbox.com/he-IL/
האתר נותן תמיכה ופותר תקלות ב3 דרכים:
-שימוש במאמרים מלאים בעברית לאפיון ופתרון תקלות
-בקשה לפנות לנציג צ'אט באנגלית (זמין 24/7)
-בקשה לשיחה בעברית ממוקד התמיכה שלנו (בשעות העבודה – ראשון-חמישי, 9:00-17:30)
במקרים בהם ההובלה לבתים ללא מעלית / מעלית שאינה מתאימה לניוד סחורה-ההובלה היא בפריקת מדרכה, כלומר הובלה עד המדרכה הסמוכה לבית, או לבית לקוח בתיאום מראש
מומלץ להתייעץ עם שירות הלקוחות כדי לתכנן את הגעת המוצר בטלפון מספר : 0732660699
תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן - נותן האחריות למוצר זה.
תנאי הובלה ושינוע מוצרים
משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום.
כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות.
שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.
אחריות ומימוש
לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
התקנה או הרכבה בבית הלקוח
במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
ברכישת מוצר זה הנכם זכאים לפינוי מוצר ישן מאותו הסוג - ריכזנו לכם את כל הפרטים
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
הכי כדאי שתכירו!
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
חשוב לדעת:
*המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") אינו מהווה סכנה בריאותית או סביבתית המונעת פינויו (למשל גז שנפלט ממקרר, או תנור חלוד מאד שלא ניתן לפנותו באמצעים רגילים).
*על המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") להיות מנותק מזרם החשמל, המים, הגז, או כל חיבור קבוע אחר.
*על המוצר להיות מוכן לפינוי.
*לא ניתן לפנות מוצרים המחייבים פינוי בהובלה חריגה, כמו מנוף, או במקרה של פירוק דלתות מקרר שאינו עובר בדלת. במצבים אלה תחול חובת תשלום על הצרכן.
כל האמור לעיל כפוף לחוק בטיפול פסולת אלקטרונית וסוללות התשע״ה 2012.
המכשירים עליהם חל החוק:
מכשירי חימום או קירור- מקררים, מקפיאים, מכשירי אדים, קולטי לחות, משאבות חום, מכשירי הסקה.
מכשירי אלקטרוניקה- מסכים, צגים, מכשירים הכוללים מסכים ששטחם גדול מ-100 סמ״ר לרבות טלויזיות, מסגרות דיגיטליות, צגים למחשבים ניידים.
מכשירי חשמל גדולים- צלע אחת ארוכה מ-50 ס״מ.
מכשירי חשמל המשמשים לבישול או חימום מזון- תנורים חשמליים, כיריים חשמליות, מיקרוגלים.
מכשירים נוספים לבית- מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים.
שוב נציין כי החובה שלכם היא לעדכן את השירות שלנו בכך שאתם מבקשים איסוף ופינוי הפסולת, ולעמוד באופן ברור בכל התנאים שהוצגו
נציגינו ינסו להשיג אתכם בטלפון מס' פעמים במהלך שעות הפעילות, השיחה תתבצע מול המומחים שלנו - כך שתוכלו לשאול את כל השאלות.
1. מצאתם הצעה טובה יותר? חשוב לנו לדעת!
2. צרפו את הלינק של אותה הצעה בטופס הבא
3. אנחנו מתחייבים להצעה טובה יותר* כי המחיר הוא לאסטפרייס!
אנחנו לא מציקים, רק נשלח מדי פעם מבצעים ממש ממש שווים ודילים שלא כדאי לכם לפספס! ויש גם כאלה סודיים שנשלחים רק במייל. הצטרפו עכשיו ללא עלות ואנחנו כבר נדאג לשאר...
החשבון האישי הצג את האיזור האישי
האם ברצונך להתנתק?
כן, נתק אותי חשוב לדעת, לפני ביצוע הניתוק אנא וודאו ששמרתם את סל הקניות שלכם - פריטים בסל הקניות שלך יוסרו משם ולא ניתן יהיה לשחזרם.