- ראשי
- סלולר
- שעונים וצמידים חכמים
- שעון חכם לילדים כולל סים מובנה Kidiwatch קידי ווטש
שעון חכם לילדים כולל סים מובנה Kidiwatch קידי ווטש
שעון חכם לילדים כולל סים מובנה Kidiwatch קידי ווטש
זמינות בסניפים
שישי וערבי חג: 10:00-13:00
שישי וערבי חג: 09:30-13:00
הצעה פנטסטית רק 379 ₪
469 ₪
379 ₪
קיים בצבעים נוספים
גללו מטה לבחירת תוספות, הטבות או שדרוגים
שיחות קוליות למספרים מוגדרים מראש (אמא, אבא, סבתא, דודה) עד 15 אנשי קשר, אתם כהורים מגדירים באפליקציה
כפתור SOS לשיחות חירום (לחצן מצוקה)
חסימת שיחות והודעות מזרים
דיווח על כניסה ויציאה מאזורי ביטחון מוגדרים מראש
אפשרות האזנה מרחוק לנעשה בסביבת השעון
אופציה לנעילת השעון (זמן בית ספר/חוג)
אפשרות צילום מרחוק ע”י ההורה ישירות מהאפליקציה (סטילס)
השעון היחיד שתומך באפליקציית YouTube ,WhatsApp, TikTok
ההורה מחליט אם לאפשר או לחסום
פיצ'ר חדש - צפיית וידאו בזמן אמת מרחוק
כולל PowerBank – סוללת גיבוי לטעינה אלחוטית מהירה (לשעון בלבד)
שעון חכם לילדים
שעון עצמאי (ללא תאימות)
מרבית השעונים החכמים מופעלים בצמוד למכשיר הסלולר, עליכם לבחור את השעון החכם עפ"י מערכת ההפעלה של מכשיר הסלולרי שלכם. בחרו Android למכשירי אנדרואיד או iOS למכשירי האייפון.
47 מילימטר
בחרו את גודל המסך של השעון החכם - בבחירה המושכלת חשוב לקחת בחשבון את נוחות השימוש ביחס לגודל מפרק היד.
סים מובנה (שעונים לילדים)
עולם השעונים החכמים נחלק ל-2 קבוצות עיקריות: שעוני GPS/WiFi המאפשרים לבצע פעולות הכרוכות ברשת באמצעות חיבור לסמארטפון או לרשת ה-Wi-Fi בלבד. הקבוצה השנייה, הכוללת את כל התכונות והיתרונות של הקבוצה השנייה + בפעלה באמצעות Sim/eSim האמפשרים שימוש בפונקציות הכרוכות בחיבור לרשת מבלי להיות בקרבת הסמארטפון או רשת Wi-Fi, כלומר השעון פועל באופן עצמאי. אחרי שלמדת מעט, בחרו את השעון שלכם בהתאם לאופי השימוש והצרכים שלכם.
כולל רצועה ניתנת להחלפה
אם השעון החכם שבחרתם מתאים להחלפת רצועות, תוכלו ליהנות ממגוון רצועות מגוון בכל פרק זמן שתבחרו.
שעון חכם לילדים כולל סים מובנה Kidiwatch דגם Premium
מותג השעונים שישמרו על הקטנטנים - מתפקד כטלפון הראשון לילדים בגילאים 3-12, מתחבר לאפליקציה ייעודית במכשיר הטלפון של ההורה ומאפשר מגוון פעולות לתקשורת ואיתור הילד/ה. | הטבה: 2 רצועות במארז!
מאפיינים:
שיחות קוליות למספרים מוגדרים מראש (אמא, אבא, סבתא, דודה) עד 15 אנשי קשר, אתם כהורים מגדירים באפליקציה
כפתור SOS לשיחות חירום (לחצן מצוקה)
חסימת שיחות והודעות מזרים
דיווח על כניסה ויציאה מאזורי ביטחון מוגדרים מראש
אפשרות האזנה מרחוק לנעשה בסביבת השעון
אופציה לנעילת השעון (זמן בית ספר/חוג)
אפשרות צילום מרחוק ע”י ההורה ישירות מהאפליקציה (סטילס)
השעון היחיד שתומך באפליקציית YouTube ,WhatsApp, TikTok
ההורה מחליט אם לאפשר או לחסום
פיצ'ר חדש - צפיית וידאו בזמן אמת מרחוק
עיצוב חדשני עם מסך יותר גדול ונוח
סים מותאם שמגיע כבר בתוך השעון חינם!
כולל PowerBank – סוללת גיבוי לטעינה אלחוטית מהירה (לשעון בלבד)
צפייה בהיסטוריית מיקומים
צ’אט קולי בין השעון לאפליקציה
שיחות קוליות + שיחות וידאו
קבלת הודעות SMS
מצלמת וידאו וסטילס
סוללה חזקה במיוחד
האזנה מרחוק בכל עת
מד צעדים ומרחק
שעון מעורר
מפרט טכני:
מסך: מסך מגע צבעוני 1.85 אינץ’
רזולוציה: 240*280
רשת: דור 4
מתאים לגילאים: 2-12
מה באריזה?
שעון טלפון לילדים - KIDI
כבל הטענה
חוברת הוראות
תעודת אחריות
מימדים:
אורך: 245 מ"מ
רוחב: 41 מ"מ
גובה: 15 מ"מ
שאלות חשובות:
1. האם יש צורך בתשלום חודשי?
התשלום החודשי היחיד שיש הוא עבור החבילת שירות.
השימוש בשעון מותנה בחבילת שירות חודשית, הכוללת שירות ,שימוש באפליקציה ייחודית וחבילה סלולרית.
לחצו לצפייה בחבילות השונות, להפעלת הסים שברשותכם לחצו כאן.
2. האם ניתן להשתמש במספר מכשירי סלולאר לשליטה וצפייה בשעון אחד?
כן. ניתן להשתמש באותו חשבון באפליקציה (שם משתמש וסיסמא) במספר מכשירים
או לחילופין להשתמש בחשבון אחר, במקרה זה החשבון הראשון שאיגד אליו את השעון יתבקש לתת הרשאה בכל נסיון לסרוק את השעון ולהוסיפו לחשבון נוסף.
3. לאילו גילאים מתאימים השעונים?
שעוני KidiWatch מותאמים במיוחד לילדים בגילאי 4-12 שנים.
יצרן
מאפיינים
מידע נוסף ותנאים
• האחריות למוצר מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר ו/או פעולתו אשר נגרמו על ידי החברה.
•האחריות למוצרים. ניתנת לתקופה של 12 חודשים מיום הרכישה.
• האחריות תקפה רק לגבי לקוח המחזיק בידיו הוכחת קנייה מקורית ורק אם הרכישה נעשתה באמצעות חנות האתר מכירות החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הינו הרוכש המקורי של המוצר.
• הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום. החבות הכוללת של החברה ביחס לכל מוצר פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום.
• אחריות החברה לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה מהפעלה שגויה : נזקי מים, נפילה ומסך.
• החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.
• להפעלת האחריות ולקבלת שירות למוצר יש ליצור קשר עם החברה בטלפון: 055-9191000
תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן - נותן האחריות למוצר זה.
תנאי הובלה ושינוע מוצרים
משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום.
כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות.
שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.
אחריות ומימוש
לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
התקנה או הרכבה בבית הלקוח
במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
9הצעה פנטסטית רק 379 ₪
469 ₪
הפייבוריטים שלנו
מידע חשוב
פינוי פסולת אלקטרוניתכל הפרטים מטה.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
*המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") אינו מהווה סכנה בריאותית או סביבתית המונעת פינויו (למשל גז שנפלט ממקרר, או תנור חלוד מאד שלא ניתן לפנותו באמצעים רגילים).
*על המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") להיות מנותק מזרם החשמל, המים, הגז, או כל חיבור קבוע אחר.
*על המוצר להיות מוכן לפינוי.
*לא ניתן לפנות מוצרים המחייבים פינוי בהובלה חריגה, כמו מנוף, או במקרה של פירוק דלתות מקרר שאינו עובר בדלת. במצבים אלה תחול חובת תשלום על הצרכן.
כל האמור לעיל כפוף לחוק בטיפול פסולת אלקטרונית וסוללות התשע״ה 2012.
מכשירי חימום או קירור- מקררים, מקפיאים, מכשירי אדים, קולטי לחות, משאבות חום, מכשירי הסקה.
מכשירי אלקטרוניקה- מסכים, צגים, מכשירים הכוללים מסכים ששטחם גדול מ-100 סמ״ר לרבות טלויזיות, מסגרות דיגיטליות, צגים למחשבים ניידים.
מכשירי חשמל גדולים- צלע אחת ארוכה מ-50 ס״מ.
מכשירי חשמל המשמשים לבישול או חימום מזון- תנורים חשמליים, כיריים חשמליות, מיקרוגלים.
מכשירים נוספים לבית- מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים.
שוב נציין כי החובה שלכם היא לעדכן את השירות שלנו בכך שאתם מבקשים איסוף ופינוי הפסולת, ולעמוד באופן ברור בכל התנאים שהוצגו
לאסטפרייס מציגה: מבצע של פעם בחגים! | ראש השנה 2024, יצאנו לדרך.
מה כל כך מייחד את החג הזה אתם שואלים?
בכל רכישה ב-999 ש"ח ומעלה ממגוון המוצרים המשתתפים במבצע, תהיו זכאים לעד 1,000 ש"ח בתצורת שובר מימוש בזירת המתנות המטורפת שהכנו לכם, לפי המצוין במדרגות הזכאות.
(כשאנחנו אומרים מטורפת, אנחנו מתכוונים לזה - לחצו לצפייה במוצרים הנמצאים בזירת המתנות)
מה לעשות כדי לקבל את ההטבה:
- מחפשים את המוצרים הנושאים את סטריפ המבצע והמדבקה הייעודית
- מרכיבים סל מהמגוון עד שמגיעים לפחות למדרגת הזכאות בגובה 999 ש"ח ומעלה
- מסמנים את הזכאות לשובר בסל הקניות
- תתחדשו, חג שמח! (השובר ייטען לתיק הלקוח באמצעותו בוצעה ההזמנה בתוך 14 ימי עסקים)
החל מתאריך 03/09/2024 בשעה 10:00 ועדֲ 05/10/2024 בשעה 08:00 – או עד גמר מלאי ההקצאות (סה״כ 350 שוברי זכאות במלאי), המוקדם מביניהם המבצע אינו תקף באילת ו/או לשריון בסניפי אילת.
המבצע בכפוף לתקנון המבצע המלא המצ"ב, עלויות המשלוחים יחולו גם על ההטבות בהתאם למדיניות ועלויות המשלוחים באתר.
המבצע אינו תקף במכירות אישיות (הצעות החל מ-) או בהזמנות ״אספקה מאוחרת״. סכום ההזמנה אינו כולל את דמי המשלוח ו/או ההרכבה ו/או שירותים ו/או הרחבות ככלל שיבחר בהם הלקוח במעמד ההזמנה.
תינתן זכאות אחת בלבד ללקוח למימוש במשך כל תקופת המבצע, שובר הזכאות ייטען לתיק הלקוח באמצעותו בוצעה ההזמנה המזכה תוך 14 ימי עסקים, הודעת SMS ומייל יישלח בעדכון השובר.
במקרה של ביטול עסקה חלקי או מלא , וביטול הזכאות לשובר, על הלקוח להחזיר בכוחות עצמו את המוצר שקיבל ככל שנעשה שימוש חלקי או מלא. ככל שלא ישיב הלקוח את המתנה כאמור לעיל, יחויב בשווי השובר אשר נשלח אליו וזאת כתנאי לביטול העסקה.
לאסטפרייס רשאית לשנות את תמהיל המוצרים המשתתפים במבצע בכל עת על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת.
מוצרים נוספים:
אנחנו בלאסטפרייס
שוברים כל הצעה והיום יותר מתמיד - קבלו את המחיר הנמוך וההצעה המשתלמת ביותר!1. מצאתם הצעה טובה יותר? חשוב לנו לדעת!
2. צרפו את הלינק של אותה הצעה בטופס הבא
3. אנחנו מתחייבים להצעה טובה יותר* כי המחיר הוא לאסטפרייס!