כיסוי ביטוחי למכשירים סלולריים - מסלול חד שנתי Platinum BackUP

כיסוי ביטוחי למכשירים סלולריים - מסלול חד שנתי Platinum BackUP

1Y Platinum BackUP
היה הראשון לדרג
בדוק מלאי

קנה עכשיו ב-
239 ₪

משלוח חינם באמצעות שליח - 6-7 ימי עסקים
כל האמור - בכפוף להסכם הצטרפות לשירות תיקונים המצ"ב מטה

משתתף בהטבות


תשכחו מנהרס לי, התקלקל לי, נשבר לי, הלך לי.. LastPrice Got Your Back!

הצטרפו כעת למסלול הביטוח החדשני Platinum BackUP מבית GetCell והבטיחו לעצמכם ראש שקט.

לרשותכם 3 מסלולי הצטרפות לשירות Platinum:

- מסלול חד שנתי בעלות הצטרפות חד פעמית של 239₪ | עלות הכנסת מכשיר לתיקון: 599₪

- מסלול דו שנתי בעלות הצטרפות חד פעמית של 429₪ | עלות הכנסת מכשיר לתיקון: 599₪

- מסלול תלת שנתי בעלות הצטרפות של 629₪ | עלות הכנסת מכשיר לתיקון: 599₪

כל האמור לעיל - בכפוף להסכם הצטרפות לשירות תיקונים המצ"ב במפרט המלא, בהצטרפות לשירות התיקונים הנכם מאשרים את כל האמור בהסכם.

מעבר למפרט המלא
טרם דורג
קנייה בטוחה
6-7 ימי עסקים
24/3 תשלומים
משתתף במבצע

בחר סוללת גיבוי Samsung במחיר מוזל
קנה עכשיו רק
239
מבצע של פעם בחגים

כיסוי ביטוחי למכשירים סלולריים - מסלול חד שנתי Platinum BackUP

תשכחו מנהרס לי, התקלקל לי, נשבר לי, הלך לי.. LastPrice Got Your Back!

הצטרפו כעת למסלול הביטוח החדשני Platinum BackUP מבית GetCell והבטיחו לעצמכם ראש שקט.

לרשותכם 3 מסלולי הצטרפות לשירות Platinum:
- מסלול חד שנתי בעלות הצטרפות חד פעמית של 239₪ | עלות הכנסת מכשיר לתיקון: 599₪
- מסלול דו שנתי בעלות הצטרפות חד פעמית של 429₪ | עלות הכנסת מכשיר לתיקון: 599₪
- מסלול תלת שנתי בעלות הצטרפות של 629₪ | עלות הכנסת מכשיר לתיקון: 599₪

תקופת אכשרה:
ממועד הפעלת הכיסוי הביטוחי תחל תקופת אכשרה למשך 30 ימים, במהלכה הלקוח לא יכול להפעיל את הביטוח. בתום תקופת האכשרה הביטוח יופעל בצורה אוטומטית.

הפעלת הביטוח:
לאחר רכישת תכנית הכיסוי, נציגים מטעם החברת המבטחת יצרו קשר טלפוני עם הלקוח לצורך קבלת מספר IMEI ורישום המכשיר לתכנית הביטוח.

הכנסת מכשיר לתיקון במעבדה:
ללקוח תינתן זכאות לעד 2 תיקוני שבר במסך במשך שנה.
קיימת אפשרות להשאלת מכשיר זמני בכפוף לזמינות במלאי – בעלות 15 ₪ לכל זמן התיקון ישירות מול GetCell.
במקרה של השבתת מכשיר | אובדן | גניבה – תתאפשר קבלת מכשיר מחודש בהשתתפות עצמית בגובה 60% מערך מכשיר חדש אשר נקבע ע"י מחירון הוט מובייל בע"מ העדכני כפי שיהיה במועד המימוש, על פי שיקול דעתה הבלעדי של GetCell.
לחצו לצפייה ברשימת נקודות השירות בפריסה ארצית, במקרה של הפעלת ביטוח "BackUP".


כל האמור לעיל - בכפוף להסכם הצטרפות לשירות תיקונים המצ"ב, בהצטרפות לשירות התיקונים הנכם מאשרים את כל האמור בהסכם.

מידע נוסף ותנאים

לתשומת לבכם, ברכישת מוצר זה עליכם להציג את תעודת הזהות של בעל כרטיס האשראי.
לצפייה בתנאים המלאים

כל האמור - בכפוף להסכם הצטרפות לשירות תיקונים המצ"ב מטה.

ֲ אחריות לשנה ע"י מעבודת גט סל מבית פרטנר

תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן - נותן האחריות למוצר זה.
חשוב לדעת! לידיעתך, ייתכן ותידרש באימות תעודת זהות וכ.א במעמד המסירה.
זמן אספקה משוער כ- 7 ימי עסקים.

תנאי הובלה ושינוע מוצרים משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום. כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות. שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.

אחריות ומימוש לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.

התקנה או הרכבה בבית הלקוח במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.

כיסוי ביטוחי למכשירים סלולריים - מסלול חד שנתי Platinum BackUP

שלמו רק 239 ₪

עד 3 תשלומים ללא ריבית.

הפייבוריטים שלנו

חזרה למעלה

זה הזמן להצטרף לרשימת התפוצה

במשלוח הטופס אני מסכים לקבל לכתובת המייל שלי פרסומות ועדכונים מאתר לאסטפרייס.