כסא בר מעוצב Papatya
PAPATYA

כסא בר מעוצב Papatya פאפאטיה

Fame-S 65 אפור פחם
היה הראשון לדרג
לא זמין במלאי

אזל במלאי

אחריות היבואן הרשמי - למשך שנה - בכפוף לתעודת האחריות

קיים בצבעים נוספים

עמיד וללא תחזוקה: פינות אוכל בחוץ ייראו במיטבו הודות ל-Fame Collection, נוצר בעיצוב מודרני ובדפוס גלי אופנתי, הקולקציה הזו מוסיפה סגנון ונוחות לחללים חיצוניים, משלימה כל רהיט קיים באלגנטיות

בעל עיצוב קלאסי, נוח ויעיל לשימוש

משלב עיצוב ארוג ייחודי, נוח וקל משקל

ניתן לערום את הכסאות זה על גבי זה לנוחות אחסון מקסימלית

עשוי פוליפרופילן בשילוב פיברגלאס

מותאם לשימוש חיצוני או פנימי

מעבר למפרט המלא
יבואן
רשמי
אחריות של היבואן הרשמי בישראל
טרם דורג
קנייה בטוחה
אזל במלאי
יבואן רשמי
גמר חתימה טובה לקהל לקוחותינו
חומר גלם

פרופילן

מבין מגוון חומרי הגלם תוכלו לבחור כסא מעץ מלא, רשת, ניקל, MDF או פלסטיק.

סוג

כסא בר

ריפוד

ללא

ישנם מגוון ריפודים לכסאות: עור אמיתי, דמוי עור, בד ועוד

כסא בר מעוצב Papatya דגם Fame-S 65 אפור פחם

עמיד וללא תחזוקה:
פינות אוכל בחוץ ייראו במיטבו הודות ל-Fame Collection
נוצר בעיצוב מודרני ובדפוס גלי אופנתי, הקולקציה הזו מוסיפה סגנון ונוחות לחללים חיצוניים, משלימה כל רהיט קיים באלגנטיות
עמיד וללא תחזוקה, הקולקציה עשויה משרף עמיד בפני מזג אוויר ומוגן UV
ניתן לערום לאחסון בקלות 

יתרונות:
בעל עיצוב קלאסי, נוח ויעיל לשימוש
משלב עיצוב ארוג ייחודי, נוח וקל משקל
ניתן לערום את הכסאות זה על גבי זה לנוחות אחסון מקסימלית
עשוי פוליפרופילן בשילוב פיברגלאס
מותאם לשימוש חיצוני או פנימי

מימדים:
רוחב: 48 ס”מ
גובה: 95 ס”מ
גובה רגליים: 65 ס”מ
עומק: 51 ס”מ

יצרן

PAPATYA פאפאטיה
 פאפאטיה  - PAPATYA

מאפיינים

חומר גלם פרופילן
סוג כסא בר
ריפוד ללא

מידע נוסף ותנאים

לצפייה בתנאים המלאים

למשך שנה - בכפוף לתעודת האחריות

Thrustmaster - שנה אחריות

כונני WD - שלוש שנות אחריות, אלא אם צוין אחרת

מסכי Philips ו-AOC - שלוש שנות אחריות בבית הלקוח

Razer - אחריות שנתיים

MSPA - אחריות 6 חודשים לגוף הג'קוזי, 12 חודשים לחלקים אלקטרונייםע"י בנדא מגנטיק

שאר המוצרים - שנה אחריות ע"י בנדא מגנטיק


שירות XBOX

כל הפניות לשירות והתמיכה של מיקרוסופט עבור אקס בוקס הם דרך האתר שלנו:https://support.xbox.com/he-IL/

האתר נותן תמיכה ופותר תקלות ב3 דרכים:

-שימוש במאמרים מלאים בעברית לאפיון ופתרון תקלות

-בקשה לפנות לנציג צ'אט באנגלית (זמין 24/7)

-בקשה לשיחה בעברית ממוקד התמיכה שלנו (בשעות העבודה – ראשון-חמישי, 9:00-17:30)


הערות לגבי הובלה של מוצרים מהמותגים:MSPA, AQUA MARINA ,SPARKFOX

במקרים בהם ההובלה לבתים ללא מעלית / מעלית שאינה מתאימה לניוד סחורה-ההובלה היא בפריקת מדרכה, כלומר הובלה עד המדרכה הסמוכה לבית, או לבית לקוח בתיאום מראש

מומלץ להתייעץ עם שירות הלקוחות כדי לתכנן את הגעת המוצר בטלפון מספר : 0732660699

תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן - נותן האחריות למוצר זה.
יתרון חשוב: אחריות היבואן הרשמי! לאסטפרייס הינה משווק מורשה מטעם היבואן וברכישת מוצר זה תיהנו מאחריות היבואן הרשמי.
זמן אספקה משוער כ- 7 ימי עסקים.

תנאי הובלה ושינוע מוצרים משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום. כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות. שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.

אחריות ומימוש לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.

התקנה או הרכבה בבית הלקוח במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.

הפייבוריטים שלנו

חזרה למעלה

זה הזמן להצטרף לרשימת התפוצה

במשלוח הטופס אני מסכים לקבל לכתובת המייל שלי פרסומות ועדכונים מאתר לאסטפרייס.