מערכת אל פסק מקצועית כולל צג דיגיטלי Armor Line 2000VA/1800W ארמור ליין
מערכת אל פסק מקצועית כולל צג דיגיטלי Armor Line 2000VA/1800W ארמור ליין
זמינות בסניפים
שישי וערבי חג: 10:00-13:00
שישי וערבי חג: 09:30-13:00
1,598 ₪
אל פסק Armor Line On-Line 2000VA/1800W להגנה מירבית על צרכנים רגישים כולל תוכנת ניהול
מצוייד במגוון שכלולים להבטחת עבודה רציפה ותקינה לאורך זמן
צג דיגיטאלי עם אפשרויות ניהול האל פסק ומצבי הסוללה
חיבור USB/RS323 ואופציה לחיבור כרטיס מגעים יבשים/SNMP
תוכנת ניהול אל פסק לכיבוי מבוקר של צרכנים
אופציה התנעה קרה, טעינת סוללות במצב כבוי והפעלה מחדש בעת חזרת החשמל
יחס המרה 0.9
גל סינוס טהור
זמן העברה מAC לDC - אפס מילישניות
תומך בחיבור סוללות חיצוניות וגנראטור
זמן טעינה 4 שעות ל – 90% לאחר פריקה מלאה
רמת רעש פחות מ – 50dB
36000 mAh
בבחירת אל פסק או סוללה למחשב הנייד חשוב לבחור את הקיבולת הרצוייה לפי גודל המחשב ואופן הצריכה שלו.
מערכת אל פסק מקצועית כולל צג דיגטלי Armor Line 2000VA/1800W דגם On-Line 2000VA/1800W
אל פסק Armor Line On-Line 2000VA/1800W להגנה מירבית על צרכנים רגישים כולל תוכנת ניהול
מצוייד במגוון שכלולים להבטחת עבודה רציפה ותקינה לאורך זמן
צג דיגיטאלי עם אפשרויות ניהול האל פסק ומצבי הסוללה
חיבור USB/RS323 ואופציה לחיבור כרטיס מגעים יבשים/SNMP
תוכנת ניהול אל פסק לכיבוי מבוקר של צרכנים
אופציה התנעה קרה, טעינת סוללות במצב כבוי והפעלה מחדש בעת חזרת החשמל
יחס המרה 0.9
גל סינוס טהור
זמן העברה מAC לDC - אפס מילישניות
תומך בחיבור סוללות חיצוניות וגנראטור
מפרט טכני
קיבולתVA 2000VA / 1800W
כניסות מתח חשמלי 200/208/220/230/240VAC
יציאות ויסות מתח (מצב סוללה) 1% +/-
תדר 50Hz / 60Hz
ויסות תדר (מצב סוללה) 0.01Hz +/-
סוג סוללה 12V / 9AH * 4
זמן טעינה 4 שעות ל – 90% לאחר פריקה מלאה
זמן העברה AC -> סוללה 0 ms
הגנה מפני פריקה, טעינת יתר, ועומס יתר
רמת רעש פחות מ – 50dB
ממשק התחברות USB, RS232, SNMP Card (אופציונאלי), Relay Card (אופציונאלי), Generator – גנראטור
מידות
עומק: 39.9 ס"מ
רוחב: 14.4 ס"מ
גובה: 20.9 ס"מ
Thrustmaster - שנה אחריות
כונני WD - שלוש שנות אחריות, אלא אם צוין אחרת
מסכי Philips ו-AOC - שלוש שנות אחריות בבית הלקוח
Razer - אחריות שנתיים
MSPA - אחריות 6 חודשים לגוף הג'קוזי, 12 חודשים לחלקים אלקטרוניים ע"י בנדא מגנטיק
שאר המוצרים - שנה אחריות ע"י בנדא מגנטיק
שירות XBOX
כל הפניות לשירות והתמיכה של מיקרוסופט עבור אקס בוקס הם דרך האתר שלנו: https://support.xbox.com/he-IL/
האתר נותן תמיכה ופותר תקלות ב3 דרכים:
-שימוש במאמרים מלאים בעברית לאפיון ופתרון תקלות
-בקשה לפנות לנציג צ'אט באנגלית (זמין 24/7)
-בקשה לשיחה בעברית ממוקד התמיכה שלנו (בשעות העבודה – ראשון-חמישי, 9:00-17:30)
הערות לגבי הובלה של מוצרים מהמותגים: MSPA, AQUA MARINA ,SPARKFOX
במקרים בהם ההובלה לבתים ללא מעלית / מעלית שאינה מתאימה לניוד סחורה-ההובלה היא בפריקת מדרכה, כלומר הובלה עד המדרכה הסמוכה לבית, או לבית לקוח בתיאום מראש
מומלץ להתייעץ עם שירות הלקוחות כדי לתכנן את הגעת המוצר בטלפון מספר : 0732660699
תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן - נותן האחריות למוצר זה.
תנאי הובלה ושינוע מוצרים
משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום.
כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות.
שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.
אחריות ומימוש
לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
התקנה או הרכבה בבית הלקוח
במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
9 שלמו רק 1,598 ₪
הפייבוריטים שלנו
מידע חשוב
פינוי פסולת אלקטרוניתכל הפרטים מטה.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
*המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") אינו מהווה סכנה בריאותית או סביבתית המונעת פינויו (למשל גז שנפלט ממקרר, או תנור חלוד מאד שלא ניתן לפנותו באמצעים רגילים).
*על המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") להיות מנותק מזרם החשמל, המים, הגז, או כל חיבור קבוע אחר.
*על המוצר להיות מוכן לפינוי.
*לא ניתן לפנות מוצרים המחייבים פינוי בהובלה חריגה, כמו מנוף, או במקרה של פירוק דלתות מקרר שאינו עובר בדלת. במצבים אלה תחול חובת תשלום על הצרכן.
כל האמור לעיל כפוף לחוק בטיפול פסולת אלקטרונית וסוללות התשע״ה 2012.
מכשירי חימום או קירור- מקררים, מקפיאים, מכשירי אדים, קולטי לחות, משאבות חום, מכשירי הסקה.
מכשירי אלקטרוניקה- מסכים, צגים, מכשירים הכוללים מסכים ששטחם גדול מ-100 סמ״ר לרבות טלויזיות, מסגרות דיגיטליות, צגים למחשבים ניידים.
מכשירי חשמל גדולים- צלע אחת ארוכה מ-50 ס״מ.
מכשירי חשמל המשמשים לבישול או חימום מזון- תנורים חשמליים, כיריים חשמליות, מיקרוגלים.
מכשירים נוספים לבית- מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים.
שוב נציין כי החובה שלכם היא לעדכן את השירות שלנו בכך שאתם מבקשים איסוף ופינוי הפסולת, ולעמוד באופן ברור בכל התנאים שהוצגו
חזרו אליי
שיחה חוזרת מנציג מכירותנציגינו ינסו להשיג אתכם בטלפון מס' פעמים במהלך שעות הפעילות, השיחה תתבצע מול המומחים שלנו - כך שתוכלו לשאול את כל השאלות.
אנחנו בלאסטפרייס
שוברים כל הצעה והיום יותר מתמיד - קבלו את המחיר הנמוך וההצעה המשתלמת ביותר!1. מצאתם הצעה טובה יותר? חשוב לנו לדעת!
2. צרפו את הלינק של אותה הצעה בטופס הבא
3. אנחנו מתחייבים להצעה טובה יותר* כי המחיר הוא לאסטפרייס!