כבל טעינה Anker Ligtning
PowerLine II 1.8 M Lightning לבן Anker

כבל טעינה Anker Ligtning אנקר

PowerLine II 1.8 M Lightning לבן
בקרו בחנות המותג של Anker
היה הראשון לדרג

אזל במלאי

אחריות היבואן הרשמי

לא זמין במלאי

קיים בצבעים נוספים

בכבל יש תוספת סגסוגת נחושת, המעלה את הביצועים.

החיבורים עוצבו מחדש בכדי לאפשר לכבל לשרוד מבחן כיפוף של מעל 12,000 + פעמים

Apple MFI מאושר לכל מכשירי Apple ומבטיח את מהירויות טעינה והעברת נתונים הגבוהה ביותר.

אורך הכבל: 1.8 מטר

חומר קונקטור: TPE

חומק כבל: TPE

כיפוף אורך חיים: 12000+

למפרט המלא

יבואן
רשמי
אחריות של היבואן הרשמי בישראל
טרם דורג
קנייה בטוחה
אזל במלאי
יבואן רשמי
מבצע יורו 2020

כבל טעינה Anker Ligtning דגם PowerLine II 1.8 M Lightning

בכבל יש תוספת סגסוגת נחושת, המעלה את הביצועים.
החיבורים עוצבו מחדש בכדי לאפשר לכבל לשרוד מבחן כיפוף של מעל 12,000 + פעמים
Apple MFI מאושר לכל מכשירי Apple ומבטיח את מהירויות טעינה והעברת נתונים הגבוהה ביותר.

מפרט טכני
אורך הכבל: 1.8 מטר
חומר קונקטור: TPE
חומק כבל: TPE
כיפוף אורך חיים: 12000+

מידע נוסף ותנאים

לצפייה בתנאים המלאים

תנאי אחריות תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן.

מוצרי ANKER

18 חודשי אחריות.


Tippy Pad

שנה אחריות יבואן רשמי.

יתרון חשוב: אחריות היבואן הרשמי! לאסטפרייס הינה משווק מורשה מטעם היבואן וברכישת מוצר זה תיהנו מאחריות היבואן הרשמי.
כבל טעינה Anker Ligtning אנקר אצלכם עד 28/6/2021 (כ- 5 ימי עסקים).

תנאי הובלה ושינוע מוצרים משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום. כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות. שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.

אחריות ומימוש לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.

התקנה או הרכבה בבית הלקוח במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.

הפייבוריטים שלנו


פנייה מהירה

שאלה? בקשה? הערה? אנחנו כאן! ונשמח להשיב לכל פנייה ביום העסקים הקרוב.

זה הזמן להצטרף לרשימת התפוצה

במשלוח הטופס אני מסכים לקבל לכתובת המייל שלי פרסומות ועדכונים מאתר לאסטפרייס.