- ראשי
- מוצרי חשמל קטנים למטבח
- טוסטר אובן
- טוסטר אובן 25 ליטר FIX פיקס
טוסטר אובן 25 ליטר FIX פיקס
9402 (כסף)
|מבית FIX
קנה עכשיו רק 2229 ₪
229 ₪
קיים בצבעים נוספים
גללו מטה לבחירת תוספות, הטבות או שדרוגים
הספק: 1500W
עיצוב אלגנטי ויוקרתי.
בורר גופי חימום 4 מצבים.
טיימר עד 60 דקות.
טרמוסטט איכותי עד 250 מעלות.
מצב ביטול טיימר STAY ON.
כולל תבנית אפיה ורשת.
צבע כסף.
נורית ביקורת.
47.5/28/26.5 ס"מ
למפרט המלא

תגיות
25 ליטר
נפח האובן הינו פרמטר חשוב לקחת בחשבון בעת רכישת אובן. בהתאם לכמות המזון שתרצו לחמם. נפחי הטוסטרים נעים בין 8 ועד מעל 50 ליטרים. טוסטר קטן 8 ליטרים הוא ממש קטן מידות ומאפשר לחמם למשל לחמניה ולא יותר. טוסטר של 28 ליטרים כבר מאפשר לחמם מגש של פשטידה, וטוסטרים ענקיים בנפח 40 ליטר ומעלה דומים בנפחם לתנור בנוי ! ללא קשר, רצוי למדוד את שטח הנישה לטוסטר אובן טרם הקניה - ההמלצה למשפחה הוא טוסטר בנפח של 20 ליטר ולא פחות.
47.5 ס"מ
יש לבדוק כי הרוחב מתאים לנישה או למטבח, ולהקפיד להשאיר לפחות 2-3 ס"מ מצידי המכשיר.
נירוסטה /כסוף
טוסטר אובן מגיע במספר גוונים וגימורים - ביניהם לבן, שחור ונירוסטה. כאשר הגימור הדומיננטי שבהם הוא לרוב נירוסטה. תוכלו לבחור גימור ההולם את המטבח שלכם ומשתלב היטב עם שאר מכשירי החשמל. לרוב דגם מסוים מגיע בשני גימורים לפחות - בכפוף למלאי היבואן.
26.5 ס"מ
גובה הטוסטר מציין את גובה המכשיר כולל רגליות. יש להקפיד על מרווח של כמה ס"מ בין המכשיר לארון אם הטוסטר מוצר תחת הארון או בנישה.
טוסטר אובן 25 ליטר FIX דגם 9402 (כסף)
מפרט
הספק: 1500W
עיצוב אלגנטי ויוקרתי.
בורר גופי חימום 4 מצבים.
טיימר עד 60 דקות.
טרמוסטט איכותי עד 250 מעלות.
מצב ביטול טיימר STAY ON.
כולל תבנית אפיה ורשת.
צבע כסף.
נורית ביקורת.
מידות:
47.5/28/26.5 ס"מ
תנאי האחריות תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן.
אחריות 12 חודשים על ידי אוהב ציון בע"מ (אין אחריות לגזיבואים)
הוראות הרכבה לריהוט גן ניתן למצוא בקישור https://www.bica.eu/assembly-instructions/
תנאי אחריות לבריכות ג'קוזי:
- גוף בריכה 6 חודשים
- מערכת חשמל 12 חודשים
תנאי אחריות לגרילים:
- אחריות מלאה ל- 12 חודשים תינתן על כל הדגמים של הגרילים, האחריות כוללת החלפת חלפים לא תקינים וביקור טכנאי במידת הצורך ללא תשלום.
- אחריות מורחבת ל- 24 חודשים נוספים הינה למגוון הדגמים מסדרת REBEL ומסדרת CHEF למעט סדרות CHEFSMART ו- SILVER
*האחריות ל- 24 חודשים נוספים הינה על מערכת הגז של הגריל (מוביל גז, שסתומים, מבערים (באחריות החברה להחליף כל חלק במערכת הגז ללא חיוב כאשר לקוח ישלם רק עלות ביקור טכנאי 300₪) *במקרה של קריאת סרק, בעיה לא בגריל אלא הרכבה או תפעול לקויים (או אי נוכחות של הלקוח במועד שתואם), יגבו דמי קריאת שירות בסך של 300 שח.
במקרים הבאים האחריות אינה מכסה ויגבה תשלום על עלות הביקור ועל החלפים:
- שבר מכל סוג שהוא
- תקלות שנובעות מהרכבה לקויה
- שימוש שאינו בהתאם להוראות השימוש של היצרן
- נזק שנגרם בעקבות שריפת שומנים
- נזקי מזג אויר
- נזקי צבע וחלודה אשר אינם פוגעים בתפקוד הגריל.
- בלאי של רשתות הצליה
- אם בוצע שינוי כלשהוא במכשיר
- אם המכשיר טופל שלא ע"י טכנאי מוסמך מטעם היבואן.
איסוף עצמי: המוצר יהיה זמין לאיסוף 2 ימי עסקים ממועד קבלת שובר הרכישה במייל ולמשך 30 יום.
יש להגיע עם שובר ההזמנה מודפס ועם תעודת זהות של בעל ההזמנה. איסוף עצמי ניתן לביצוע בכל יום ג' בין השעות 9:00-15:00 כתובת: רח' המלאכה 3 אזור התעשייה הרטוב א', (ליד בית שמש)
משלוח וזמני אספקה מיוחדים:
למעט לאזורים הבאים:
*** הובלה עד הבית ליישובי בקעת הירדן, רמת הגולן והסביבה:
זמן אספקה לאזורים אלו: 10-14 ימי עסקים ממועד קבלת ה-הזמנה במייל.
*** אילת, הערבה, מצפה רמון, ים המלח והסביבה:
זמן אספקה לאזורים אלו: 10-14 ימי עסקים ממועד קבלת ה-הזמנה במייל.
*** הובלה עד הבית מעבר לקו הירוק:
תוספת לעלות הובלה רגילה: 249 ₪
זמן אספקה לאזורים אלו: 10-14 ימי עסקים ממועד קבלת ה-הזמנה במייל.
*** קומה 3 ומעלה בבניין ללא מעלית או שהמוצר אינו נכנס במעלית:
תוספת לעלות הובלה רגילה: 50 ₪ לכל קומה.
תנאי הובלה ושינוע מוצרים
משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום.
כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות.
שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.
אחריות ומימוש
לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
התקנה או הרכבה בבית הלקוח
במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
שלמו רק 229 ₪
הפייבוריטים שלנו
פסולת אלקטרונית
כל הפרטים מטה.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
*המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") אינו מהווה סכנה בריאותית או סביבתית המונעת פינויו (למשל גז שנפלט ממקרר, או תנור חלוד מאד שלא ניתן לפנותו באמצעים רגילים).
*על המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") להיות מנותק מזרם החשמל, המים, הגז, או כל חיבור קבוע אחר.
*על המוצר להיות מוכן לפינוי.
*לא ניתן לפנות מוצרים המחייבים פינוי בהובלה חריגה, כמו מנוף, או במקרה של פירוק דלתות מקרר שאינו עובר בדלת. במצבים אלה תחול חובת תשלום על הצרכן.
כל האמור לעיל כפוף לחוק בטיפול פסולת אלקטרונית וסוללות התשע״ה 2012.
מכשירי חימום או קירור- מקררים, מקפיאים, מכשירי אדים, קולטי לחות, משאבות חום, מכשירי הסקה.
מכשירי אלקטרוניקה- מסכים, צגים, מכשירים הכוללים מסכים ששטחם גדול מ-100 סמ״ר לרבות טלויזיות, מסגרות דיגיטליות, צגים למחשבים ניידים.
מכשירי חשמל גדולים- צלע אחת ארוכה מ-50 ס״מ.
מכשירי חשמל המשמשים לבישול או חימום מזון- תנורים חשמליים, כיריים חשמליות, מיקרוגלים.
מכשירים נוספים לבית- מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים.
שוב נציין כי החובה שלכם היא לעדכן את השירות שלנו בכך שאתם מבקשים איסוף ופינוי הפסולת, ולעמוד באופן ברור בכל התנאים שהוצגו
מתחייבים למחיר הנמוך

1. מצאתם הצעה טובה יותר? חשוב לנו לדעת!
2. צרפו את הלינק של אותה הצעה בטופס הבא
3. אנחנו מתחייבים להצעה טובה יותר* כי המחיר הוא לאסטפרייס!