- ראשי
- קונסולות משחק
- אביזרים לקונסולות
- ערכת שדרוג לחצנים לבקרי Thrustmaster eSwap PRO טראסטמאסטר
ערכת שדרוג לחצנים לבקרי Thrustmaster eSwap PRO טראסטמאסטר
4160756
|מבית Thrustmaster
קנה עכשיו רק 2165 ₪
165 ₪
חלקים מודולריים לשלט Thrustmaster - ESWAP Pro - תאימות למחשב ול- PS4.
חלקים מודולריים לשלט ESWAP Pro מבית ThrustmasterThrustmaster מציעה חבילת פרימיום המיועדת לבקר ה- eSwap Pro להרחבת אזור הנוחות במשחקים.
מודולים אלה כוללים צורות ומרקמים חדשים שיעזרו לכם לדחוף את הגבולות שלכם ולהעלות את רמת המשחק שלכם בזכות 7 מודולים בלעדיים + 2 כיסויי אנלוגיים נוספים.
המוצר מתפקד במלואו עם בקר eSwap Pro, והוא תואם ל- PS4 ומחשבים עם מערכת הפעלה Windows 10.
תכונות מודולים מדויקים במיוחד עם זמן תגובה מינימלי הודות למתגי ultra-reactive, durable tact.
למפרט המלא

ערכות אביזרים
תוכלו להעשיר את חווית המשחק בקונסולה שלכם על ידי רכישת בקרים נוספים (הוספת חברים למשחק), מצלמות, משקפי תלת מימד או מציאות מדומה ועוד.
ערכת שדרוג לחצנים לבקרי Thrustmaster eSwap PRO דגם 4160756
חלקים מודולריים לשלט Thrustmaster - ESWAP Pro - תאימות למחשב ול- PS4
חלקים מודולריים לשלט ESWAP Pro מבית ThrustmasterThrustmaster מציעה חבילת פרימיום המיועדת לבקר ה- eSwap Pro להרחבת אזור הנוחות במשחקים.
מודולים אלה כוללים צורות ומרקמים חדשים שיעזרו לכם לדחוף את הגבולות שלכם ולהעלות את רמת המשחק שלכם בזכות 7 מודולים בלעדיים + 2 כיסויי אנלוגיים נוספים.
המוצר מתפקד במלואו עם בקר eSwap Pro, והוא תואם ל- PS4 ומחשבים עם מערכת הפעלה Windows 10.
תכונות מודולים מדויקים במיוחד עם זמן תגובה מינימלי הודות למתגי ultra-reactive, durable tact.
טריגרים אלטרנטיביים לנוחות משחק חסרת תקדים ותחושה חדשה לחלוטין אנלוגים גבוהים יותר עם מפרקי מתכת וכיסויים הניתנים להחלפה.
אחיזות חלקות במיוחד מודולים תפעוליים ופונקציונליים בטכנולוגיית T-MOD ופונקציית ההחלפה החמה של בקר eSwap Pro בכדי לכבות מודולים בכל עת במהלך המשחק.
אחריות שנה.
תנאי האחריות תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן.
Thrustmaster - שנתיים אחריות
MSPA - אחריות 6 חודשים לגוף הג'קוזי, 12 חודשים לחלקים אלקטרוניים ע"י בנדא מגנטיק
שאר המוצרים - שנה אחריות ע"י בנדא מגנטיק
שירות XBOX
כל הפניות לשירות והתמיכה של מיקרוסופט עבור אקס בוקס הם דרך האתר שלנו: https://support.xbox.com/he-IL/
האתר נותן תמיכה ופותר תקלות ב3 דרכים:
-שימוש במאמרים מלאים בעברית לאפיון ופתרון תקלות
-בקשה לפנות לנציג צ'אט באנגלית (זמין 24/7)
-בקשה לשיחה בעברית ממוקד התמיכה שלנו (בשעות העבודה – ראשון-חמישי, 9:00-17:30)
תנאי הובלה ושינוע מוצרים
משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום.
כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות.
שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.
אחריות ומימוש
לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
התקנה או הרכבה בבית הלקוח
במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
2 שלמו רק 165 ₪
הפייבוריטים שלנו
פסולת אלקטרונית
כל הפרטים מטה.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
*המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") אינו מהווה סכנה בריאותית או סביבתית המונעת פינויו (למשל גז שנפלט ממקרר, או תנור חלוד מאד שלא ניתן לפנותו באמצעים רגילים).
*על המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") להיות מנותק מזרם החשמל, המים, הגז, או כל חיבור קבוע אחר.
*על המוצר להיות מוכן לפינוי.
*לא ניתן לפנות מוצרים המחייבים פינוי בהובלה חריגה, כמו מנוף, או במקרה של פירוק דלתות מקרר שאינו עובר בדלת. במצבים אלה תחול חובת תשלום על הצרכן.
כל האמור לעיל כפוף לחוק בטיפול פסולת אלקטרונית וסוללות התשע״ה 2012.
מכשירי חימום או קירור- מקררים, מקפיאים, מכשירי אדים, קולטי לחות, משאבות חום, מכשירי הסקה.
מכשירי אלקטרוניקה- מסכים, צגים, מכשירים הכוללים מסכים ששטחם גדול מ-100 סמ״ר לרבות טלויזיות, מסגרות דיגיטליות, צגים למחשבים ניידים.
מכשירי חשמל גדולים- צלע אחת ארוכה מ-50 ס״מ.
מכשירי חשמל המשמשים לבישול או חימום מזון- תנורים חשמליים, כיריים חשמליות, מיקרוגלים.
מכשירים נוספים לבית- מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים.
שוב נציין כי החובה שלכם היא לעדכן את השירות שלנו בכך שאתם מבקשים איסוף ופינוי הפסולת, ולעמוד באופן ברור בכל התנאים שהוצגו
מתחייבים למחיר הנמוך

1. מצאתם הצעה טובה יותר? חשוב לנו לדעת!
2. צרפו את הלינק של אותה הצעה בטופס הבא
3. אנחנו מתחייבים להצעה טובה יותר* כי המחיר הוא לאסטפרייס!