- ראשי
- ריהוט ועיצוב הבית
- כסאות עבודה/מנהלים
- כסא משרדי Raynor ריינור
כסא משרדי Raynor ריינור
סיט פלוס 202
|מבית Raynor
2,180 ₪
כסא משרדי איכותי ומהודר לישיבה נוחה ותומכת בעת עבודה!
גב בריפוד רשת אלסטית
תמיכה גב תחתון אוטומטית
ידיות 3D מתכווננות ב-3 מצבים
עם משטח עליון רך מסיליקון
גלגלי סיליקון לריצפה, שטיח ולפרקט.
מנגנון סינכרוני עם 4 מצבי נעילה.
מנגנון החלקת מושב לקביעת עומק המושב.
בסיס אלומיניום יציב
למפרט המלא

חזרו אליי בקשר למוצר זה
מתכת
מבין מגוון חומרי הגלם תוכלו לבחור כסא מעץ מלא, רשת, ניקל, MDF או פלסטיק.
כסא מחשב
בד
ישנם מגוון ריפודים לכסאות: עור אמיתי, דמוי עור, בד ועוד
כסא משרדי Raynor דגם סיט פלוס 202
כסא משרדי איכותי ומהודר לישיבה נוחה ותומכת בעת עבודה!
גב בריפוד רשת אלסטית
תמיכה גב תחתון אוטומטית
ידיות 3D מתכווננות ב-3 מצבים
עם משטח עליון רך מסיליקון
גלגלי סיליקון לריצפה, שטיח ולפרקט.
מנגנון סינכרוני עם 4 מצבי נעילה.
מנגנון החלקת מושב לקביעת עומק המושב.
בסיס אלומיניום יציב
קצת על כסאות Raynor:
חברת RAYNOR מארה”ב הינה בעלת ותק של כ-40 שנה בתחום פתרונות הישיבה, וידועה בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות בכל המיכלולים ובחומרי גלם ובדים שנמצאים בשימוש בתעשיית החלל האמריקאי ובאירגון NASA.
כל כסאות החברה הינם בעלי תו תקן BIFMA המחייב אמינות ועמידות לאורך זמן ובעלי תשבוחות בכל העולם.
חומרי הגלם הם הטובים מסוגם, המנגנונים מתקדמים והבדים בעלי מירקם וחוזק מהתקנים המחמירים ביותר.
הקולקציה המגוונת והאיכותית של הכיסאות כוללת כסאות מנהלים, כסאות עבודה, כסאות אורח וכסאות לחדרי ישיבות, כשהקו המנחה הינו פשטות הפעלה ונוחות בישיבה לאורך זמן, השומרת על יציבה נכונה ובריאה.
תנאי האחריות תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן.
שולחנות קופלאס - 5 שנות אחריות על המנגנון בהתאם להוראות
כסאות קומפורט- 5 שנות אחריות יבואן על הבוכנה והמכלולים למעט הריפוד/רשת ורפידות הידיות. בהתאם להוראות.
כסאות ריינור- אחריות לכל החיים על הבוכנה והמכלולים למעט הריפוד / רשת ורפידות הידיות. בהתאם להוראות.
על שאר המוצרים - שנה אחריות על ידי היבואן קיסר תעשיות ושיווק בע"מ - 072-331-9650
קנייה חכמה לכיסאות -אפשרות התנסות בבית הלקוח עם הכיסא במשך שבוע ימים. אפשרות החזרה עם החזר כספי מלא על הרכישה. הובלה והחזרה בתשלום.
הרכבה והובלה של כיסאות עד בית הלקוח: חדרה עד גדרה 100 ₪. מעבר לכך תוספת של 100₪ שייגבו ישירות בעת תיאום ההובלה
הרכבה והובלה של שולחנות עד בית הלקוח: חדרה עד גדרה 250 ₪ מעבר לכך תוספת של 100₪ שייגבו ישירות בעת תיאום ההובלה
תנאי הובלה ושינוע מוצרים
משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום.
כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות.
שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.
אחריות ומימוש
לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
התקנה או הרכבה בבית הלקוח
במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.
2 שלמו רק 2,180 ₪
הפייבוריטים שלנו
פסולת אלקטרונית
כל הפרטים מטה.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
היום לכם הצרכנים הזכות המלאה להעביר פסולת אלקטרונית ישירות למשווק ממנו קניתם את המוצר.
על המוצר להיות מאותו הסוג, ובעל מאפיינים דומים כגון: משקל וכמות.
חובתך הצרכנית
היא ליידע באופן ברור את נציגי השירות שלנו בסמוך למועד ההזמנה כי ברשותך מוצר לפינוי במעמד האספקה, או האיסוף.
פינוי המוצר יעשה ללא תשלום או תמורה למעט מקרים חריגים.
*המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") אינו מהווה סכנה בריאותית או סביבתית המונעת פינויו (למשל גז שנפלט ממקרר, או תנור חלוד מאד שלא ניתן לפנותו באמצעים רגילים).
*על המוצר המפונה ("פסולת אלקטרונית") להיות מנותק מזרם החשמל, המים, הגז, או כל חיבור קבוע אחר.
*על המוצר להיות מוכן לפינוי.
*לא ניתן לפנות מוצרים המחייבים פינוי בהובלה חריגה, כמו מנוף, או במקרה של פירוק דלתות מקרר שאינו עובר בדלת. במצבים אלה תחול חובת תשלום על הצרכן.
כל האמור לעיל כפוף לחוק בטיפול פסולת אלקטרונית וסוללות התשע״ה 2012.
מכשירי חימום או קירור- מקררים, מקפיאים, מכשירי אדים, קולטי לחות, משאבות חום, מכשירי הסקה.
מכשירי אלקטרוניקה- מסכים, צגים, מכשירים הכוללים מסכים ששטחם גדול מ-100 סמ״ר לרבות טלויזיות, מסגרות דיגיטליות, צגים למחשבים ניידים.
מכשירי חשמל גדולים- צלע אחת ארוכה מ-50 ס״מ.
מכשירי חשמל המשמשים לבישול או חימום מזון- תנורים חשמליים, כיריים חשמליות, מיקרוגלים.
מכשירים נוספים לבית- מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחי כלים.
שוב נציין כי החובה שלכם היא לעדכן את השירות שלנו בכך שאתם מבקשים איסוף ופינוי הפסולת, ולעמוד באופן ברור בכל התנאים שהוצגו
מתחייבים למחיר הנמוך

1. מצאתם הצעה טובה יותר? חשוב לנו לדעת!
2. צרפו את הלינק של אותה הצעה בטופס הבא
3. אנחנו מתחייבים להצעה טובה יותר* כי המחיר הוא לאסטפרייס!