מצנם Philips
HD2583W Philips
תמונה של מצנם Philips
מצנם Philips

מצנם Philips פיליפס

HD2583W

|

מבית Philips

2 לקוחות מדרגים

אזל במלאי

אחריות היבואן הרשמי

לא זמין במלאי

בעל 2 תאי קלייה רחבים

7 דרגות השחמה

4 פעולות כולל: חימום מחדש, הפשרה, ביטול, השחמה

חימום מחדש בשניות בודדות

הפשרה לקלייה בפעולה אחת

ביטול – הפסקת פעולה בכל שלב

למפרט המלא

יבואן
רשמי
אחריות של היבואן הרשמי בישראל
5 מתוך 5
קנייה בטוחה
אזל במלאי
יבואן רשמי
סוג המצנם

שתי פרוסות

מצנמים יכולים לבוא בהרבה צורות וגדלים, יש כאלה שיכולים להכיל שתי פרוסות וארבע פרוסות, ארוכים, רגילים ומיוחדים.

גימור

לבן

ישנם גימורים רבים למצנמים לרבות לבן, נירוסטה, אדום, שחור, סגול ועוד.

מצנם Philips דגם HD2583W

  בעל 2 תאי קלייה רחבים
     
  הפשרה לקלייה בפעולה אחת 
     
  אפשרות לקלייה של פרוסות קטנות תודות להרמה גבוהה
     
  מגש לאיסוף וסילוק הפירורים
     
  ביטול – הפסקת פעולה בכל שלב
     

תכונות נוספות
7 דרגות השחמה
4 פעולות כולל: חימום מחדש, הפשרה, ביטול, השחמה 
חימום מחדש בשניות בודדות 
כיבוי אוטומטי בסיום פעולת הקלייה 
דפנות קרות 
עוצמה: 550-650W
מתח: 220-240V

אחריות שנתיים ע"י אלקטרה היבואן רישמי בישראל

סוג המצנםשתי פרוסות
גימורלבן
צפו בסרטון

תנאי האחריות תנאי האחריות המלאים כפופים לתקנון היבואן.

אחריות מלאה לשנתיים ע"י אלקטרה סחר

- למוצרי PHILIPS בלבד

אחריות מלאה לשנה + 4 שנים למנוע

- לכלל דגמי שואבי אבק Bissell

אחריות מלאה לשנה

- למוצרי SAUTER

- למוצרי Breville

יתרון חשוב: אחריות היבואן הרשמי! לאסטפרייס הינה משווק מורשה מטעם היבואן וברכישת מוצר זה תיהנו מאחריות היבואן הרשמי.
מצנם Philips פיליפס אצלכם עד 9/12/2020 אספקה עד 10 ימי עסקים.

תנאי הובלה ושינוע מוצרים משלוח מוצרים לבנים (גדולים), לרבות מקררים, טלויזיות, מוצרי ריהוט וכל מוצר הנשלח באמצעות הובלה יסופק עד קומה שלישית ללא מעלית (או 45 מדרגות) - הנתון מתייחס למדרגות בניין מגורים ולא בקומות פנימיות (בתים בעלי שני מפלסים ויותר), מעבר לכך תדרשו בתשלום למובילים במעמד המסירה.
חשוב לציין כי עלות ההובלה לא כוללת פירוק דלתות של מקררים או הובלות מיוחדות מנוף, רכב ממוגן במקרה של שטחים. כל מחירי ההובלות / הובלות חינם תקפים לגבולות הקו הירוק - מחוץ לגבולות הקו הירוק תתכן תוספת תשלום. כמו כן חשוב לציין כי אם מכל סיבה המוצר אותו רכשתם לא נכנס למעלית או לא עובר בחדר המדרגות, בין אם מחוץ לדירה ובין אם בתוך הדירה, לאסטפרייס אינה אחראית לספקו במחיר ההובלה ששולם גם אם צוין כי ההובלה חינם, וכל מקרה חריג ייבדק לגופו. לכן אנו ממליצים לבדוק את תנאי השטח בטרם הזמנת המוצר, ואם קיימת בעייה להתייעץ עם נציג שירות. שירותי ההובלה באתר הינם עד פתח הבית ואינם כוללים סבלות במידת הצורך.

אחריות ומימוש לקבלת האחריות על פי התנאים המצויינים כאן או בהתאם לחוק יש לשמור את החשבונית - היא מהווה את האסמכתא לרכישת המוצר בתאריך הנקוב והזכאות לקבלת שירות.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.

התקנה או הרכבה בבית הלקוח במידה והנכם רוכשים מוצר המחייב הרכבה או התקנה בביתכם, יש לוודא שאכן בוצעה ההרכבה או ההתקנה על ידי היבואן או ספק השירות המורשה בלבד - התקנה או הרכבה שלא על פי תנאי היבואן עלולים לפגוע באחריות. כמו כן, איסוף, עצמי של מוצר לא מורכב מטיל את האחריות לשלמות המוצר ותקינותו על הלקוח.
השירות יינתן ישירות על ידי היבואן - פרטיו מופיעים בתיק הלקוח באתר תחת ההזמנה הרלוונטית עבורה נדרש השירות ומימוש האחריות.

דילים מובילים


פנייה מהירה

שאלה? בקשה? הערה? אנחנו כאן! ונשמח להשיב לכל פנייה ביום העסקים הקרוב.

זה הזמן להצטרף לרשימת התפוצה

במשלוח הטופס אני מסכים לקבל לכתובת המייל שלי פרסומות ועדכונים מאתר לאסטפרייס.